عضو شورای شهر اهواز گفت: براساس نامه ارسال شده از سوی معاون سازمان توسعه مدیریت و منابع انسانی، شهردار اهواز مشمول قانون بازنشستگی نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین حیدری، عضو شورای شهر اهواز گفت: بنابر نامه‌ای که هفته گذشته از سوی معاون سازمان توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور به استانداری خوزستان ارسال شده است، شهردار اهواز در حال حاضر مشمول قانون بازنشستگی نیست.

وی در خصوص آخرین وضعیت بازنشستگی شهردار اهواز بیان داشت: حدود یک ماه پیش معاون سازمان توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور در نامه‌ای به استانداری خوزستان اعلام کرد که شهردار اهواز بازنشسته است.

حیدری تصریح کرد: در نامه جدیدی که از سوی معاون سازمان توسعه مدیریت و منابع انسانی به استانداری خوزستان ارسال شده، اعلام شده است که در حال حاضر شهردار اهواز مشمول قانون بازنشستگی نیست و تمدید مأموریت وی بلامانع است.

عضور شورای شهر اهواز اظهار داشت: تاکنون این نامه به صورت رسمی از سوی استانداری خوزستان به شهرداری و شورای شهر اهواز ابلاغ نشده است، اما بنابر این نامه مشکلی در خصوص ادامه فعالیت شهردار اهواز وجود ندارد.

انتهای پیام/گ

ادامه فعالیت شهردار اهواز بلامانع است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.