رئیس کانون بازنشستگان اهوازگفت: وظیفه اصلی کانون، حمایت و پاسخگویی به نیاز‌های بازنشستگان است، زیرا این قشر که دوران طلایی عمر خود را در سنگر کار و تولید سپری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،  حمید باوی، رئیس کانون بازنشستگان اهواز بیان داشت: کانون بازنشستگان شهرستان اهواز شامل بازنشستگان شهرهای اهواز، ملاثانی، سوسنگرد، حمیدیه و باوی است که جمعاً 70هزار نفر عضو دارد که با احتساب افراد تحت تکفل، جمعیتی بالغ بر 350 هزار نفر را پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به وظایف کانون بازنشستگان افزود: وظیفه اصلی کانون، حمایت و پاسخگویی به نیازهای بازنشستگان است زیرا این قشر که دوران طلایی عمر خود را در سنگر کار و تولید سپری می‌کنند، مستحق توجه ویژه هستند که در این راستا خدماتی در موضوعات معیشت، درمان، کمک‌های مالی و خدمات سازمان تأمین اجتماعی را به آن‌ها ارائه می‌دهیم.

باوی بیان کرد: بانک رفاه بانک عامل ما در ارائه خدمات مالی به بازنشستگان است که از جمله این خدمات اعطای وام های یک میلیون تومانی کم بهره و ارائه کارت خرید کالا از 5 تا 20 میلیون تومانی به آن ها است که ایجاد امکان سفر به مشهد مقدس برای بازنشستگان و همچنین سفرعتبات که البته به‌صورت اقساط و کسر از حقوق صورت می‌گیرد از دیگر خدماتی است که از سوی هیئت‌مدیره برای بازنشستگان در نظر گرفته ‌شده است.

رئیس کانون بازنشستگان با اشاره به برنامه های نشاط آورگفت: از برنامه‌هایی که در طی سال توسط کانون انجام می‌گیرد می‌توان به برگزاری مجامع عمومی و اعزام کاروان‌های زیارتی به مشهد به‌صورت رایگان اشاره کرد که البته در نظر داریم جهت ایجاد نشاط در این قشر برنامه‌هایی مانند همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی را برگزار کنیم.

وی بیان کرد: با همکاری اعضای هیئت‌مدیره موفق شدیم ملکی را با قیمت حدود 2 میلیارد تومان در امانیه خریداری کنیم که بودجه آن از محل سپرده‌هایی که طی سال‌های اخیر در کانون جمع شده تأمین شده است که قرار است در محل جدید کانون، محلی برای مراجعات، چندطبقه برای خدمات درمانی و یک طبقه به‌عنوان مهمانسرا تعبیه شود.

باوی با اشاره به خدمات درمانی که کانون به بازنشستگان ارائه می‌دهد، اظهار کرد: طی قراردادی که با بیمه آتیه سازان حافظ منعقد کرده‌ایم اکثر بازنشستگان تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند و می‌توانند از خدمات بیمه تکمیلی تا سقف 14 میلیون تومان استفاده کنند.

انتهای پیام/م

عضویت 70 هزار نفر در کانون بازنشستگان اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.