رئیس اداره آموزش و پرورش دزفول گفت: زحمات این بزرگان آنقدر وسیع و پر افتخار است که تقدیر و تشکر ما از این افراد کوچک است اما قطعا تقدیر واقعی از سوی خدا صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،عبدالمحمدجرجانی، رئیس اداره آموزش و پرورش دزفول بیان داشت: این شهرستان از بیشترین آمار نیروهای بازنشسته و شاغل در آموزش و پرورش نسبت به شهرهای خوزستان برخوردار است.

  وی اظهار کرد: فرهنگیان بازنشسته، ۳۰ سال از عمر خود را در راه سوادآموزی و پرورش فرزندان این شهرستان صرف کرده اند که جای تقدیر دارد.
 
رئیس اداره آموزش و پرورش دزفول با بیان اینکه ۹۰ سال از تاسیس این اداره در دزفول می گذرد، گفت: درحال حاضر پنج هزار پرسنل شاغل در آموزش و پرورش دزفول وجود دارد ضمن اینکه از بیش از سه هزار و ۵۰۰ فرهنگی بازنشسته و مستمری بگیر نیز برخوردار هستیم.

وی با بیان اینکه شهرستان دزفول رتبه اول را در برخورداری از نیروهای شاغل و بازنشسته در سطح خوزستان دارد، یادآور شد: بازنشستگی به معنای خانه نشینی نیست بلکه به معنای ذخیره ۳۰ سال تجربه است که می توان آنها را در اختیار کسانی گذاشت که در ابتدای راه هستند.

جرجانی اظهار کرد: مطابق با مجوزی که از سوی هیئت دولت تصویب شده، بستری فراهم آمده تا فرهنگیان بازنشسته در صورتی که قصد ادامه همکاری دارند درطول هفته هشت ساعت را در قالب مشاور یا مسئولیت های دیگر درکنار آموزش وپرورش باشند.

وی تاکید داشت: ما نیز از حضور این افراد استقبال می کنیم و از تمام توان و ظرفیت آنها نهایت بهره را در زمینه های مختلف خواهیم برد.

 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار