مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از بازگشایی محور پاوه به سروآباد با تلاش عوامل راهداری خبر داد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از بازگشایی محور پاوه به سروآباد با تلاش عوامل راهداری خبر داد، اما به رانندگان توصیه کرد باتوجه به حجم بالای برف و احتمال ریزش از توقف در این مسیر خودداری کنند.

وی با بیان اینکه این محور از آذر ماه سال ۹۷ و با اولین بارش برف مسدود شده بود، گفت : از دهم اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون و باتلاش بی وقفه عوامل راهداری در مدت ۲۴ روز محور، پاوه - نودشه - سروآباد بازگشایی کرد.

وی اظهار داشت: بازگشایی این محور با امکاناتی شامل یک دستگاه بلدوزر، یک دستگاه نمک پاش، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه لودر، یک دستگاه سواری و یک اکیپ هفت نفره از راهداران انجام شد.

به گفته وی در عملیات راهداری بازگشایی این محور ۸۰۰ هزار متر مکعب برفروبی و ۹۶۰ ساعت کار مفید انجام شد.

وی ادامه داد: روزانه هشت ساعت تلاش راهداران سبب شد که ۱۷ کیلومتر از مسیر که در مرحله اول عملیات ارتفاع برف حدود چهار متر و در مرحله دوم ارتفاع برف به حدود هفت متر رسید که در کمترین بازه زمانی بازگشایی شد.

وی گفت: طول کل مسیر ۲۱ کیلومتر است که ۱۷ کیلومتر در استان کرمانشاه است و چهار کیلومتر مربوط به حوزه کردستان می‌باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ادامه گفت: از ۲ روز گذشته تردد در این محور برای رانندگان امکان پذیر است، ولی به دلیل رانش و احتمال ریزش بهمن در طول کل مسیر توصیه می‌شود هموطنان عزیز به هیچ عنوان توقف نداشته باشند.

 

 

انتهای پیام/د

رانندگان از توقف در مسیر پاوه به سروآباد خودداری کنند

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.