مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمانشاه از افزایش ۲۳ درصدی نرخ کرایه تاکسی در کرمانشاه خبر داد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمانشاه از افزایش ۲۳ درصدی نرخ کرایه تاکسی در کرمانشاه خبر داد و گفت : نرخ‌های جدید از امروز (دوم خرداد) اعمال می‌شود.

وی گفت : با توجه به مصوبه شورای شهر که به تایید فرمانداری رسید، نرخ کرایه تاکسی در شهر کرمانشاه به طور میانگین ۲۳ درصد افزایش داشته است.

سلیمانی تصریح کرد: با توجه به نرخ‌های اعلامی، عمده مسیر‌ها کرایه بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان دارند و بیشترین نرخ کرایه مربوط به مسیر میدان آزادی تا انتهای شهرک پردیس با نرخ کرایه ۲۵۰۰ تومان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه با اشاره به اعمال نرخ‌های جدید کرایه تاکسی از امروز (دوم خردادماه) گفت: هیچ یک از رانندگان حق ندارند بیش از نرخ‌های اعلامی کرایه دریافت کنند.

وی افزود: همچنین رانندگان موظفند جهت اطلاع مسافران از نرخ‌های جدید، نرخ کرایه تاکسی را روی شیشه جلوی خودروی خود نصب کنند.

سلیمانی یادآور شد: در تعیین نرخ‌های جدید کرایه تلاش بر این بود که اعداد رُند باشد تا رانندگان و مسافران به خاطر نبود پول خُرد دچار مشکل نشوند .

 

 

انتهای پیام/د

نرخ‌های جدید تاکسی از امروز (دوم خرداد) اعمال می‌شود

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.