نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: از خرداد ماه تمام پرونده های واحدهای فعال در شهرک صنعتی پایتخت در حوزه مالیاتی و تامین اجتماعی در کار گروه تسهیل مطرح و رفع مشکل می شود.

حل مشکلات واحدهای صنعتی گرمساربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مشکلات های واحد های صنعتی شهرستان گرمسار گفت: باید سرمایه گذاران در بخش های تولیدی را با اجرای سیاست های تشویقی جذب کنیم.

وی افزود: صنعتگران گرمسار و ایوانکی باید بتوانند از فرصت نزدیکی به پایتخت و راه های ارتباطی ریلی نهایت بهره مندی را داشته باشند .

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ادارات و دستگاه های اجرایی باید شیوه های اداری را برای صنعتگران تسیهل کنند تا بتوانیم در این حوزه اشتغال زایی را در گرمسار رونق دهیم.

کاتب افزود: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار یک اهرم مهمی برای توسعه صنعتی در استان و شهرستان گرمسار است که مشوق های صادراتی و گمرکی می تواند جایگاه خوبی برای تولید کنندگان بزرگ در منطقه را فراهم نماید .

انتهای پیام / گ

جلسه بررسی مشکلات های واحد های صنعتی شهرستان گرمسار

برچسب ها: اشتغال ، اخبار مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار