نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با اشاره به اتفاق اخیر سگ گردانی و در پی آن مجروح شدن یک جوان دانشجو گفت: مجازات سنگینی برای این دست حوادث باید درنظر گرفته شود.

قوه‌قضائیه باید مجازات سنگینی برای مسبب حادثه سگ‌گردانی در نظر بگیردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی   در رابطه با اتفاق اخیر سگ گردانی در یکی از پارک های تهران که به مجروح شدن یک دانشجو منجر شد گفت: مجازات سنگینی برای این دست حوادث باید درنظر گرفته شود.

وی نقش قوه قضائیه را در جلوگیری از این دست حوادث مهم ارزیابی کرد و افزود: دانشجوی حادثه دیده باید از جنبه فردی برای این موضوع شکایت کند و قوه قضائیه باید از رویکرد بازدارندگی مجازات سنگینی برای عامل حادثه در نظر بگیرد تا شاهد تکرار این حوادث نباشیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه قوانین بازدارنده در این زمینه وجود دارد تصریح کرد: نیروی انتظامی باید در برخورد با این این پدیده زشت اجتماعی و فرهنگی در حال گسترش است محکم و قاطع برخورد کند.

وی با اشاره با اینکه این دست حوادث قطعا امنیت جامعه را تهدید می کند و باید باآنها قاطعانه برخورد کرد گفت: برای جامعه اسلامی ما زشت است که شهروندان حیوانی مانند سگ را در جامعه به عنوان نمایش تجدد و مد بگردانند و برای شهروندان ایجاد مزاحمت نمایند.

منبع دانا

انتهای پیام / گ

سخنان نماینده گرمسار و ارادان در خصوص سگ گردانی در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.