فرمانده انتظامی ممسنی از دستگیری بیش از ۱۵۰ متهم تحت تعقیب، سارق و خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ محمد هاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی گفت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده با جدیت اجرا شد.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران ضمن دستگیری ۱۵ خرده فروش مواد مخدر، در بازرسی از محل پاتوق آن‌ها یک کیلو و ۴۸۴ گرم تریاک، ۴۵ گرم شیره، ۸۸ گرم سوخته، ۳۵ گرم هروئین، ۱۹ گرم شیشه و ۲ هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص‌های روانگردان را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی تصریح کرد: در اجرای این طرح‌ها ماموران موفق شدند ۷۷ دستگاه موتورسیکلت و ۱۴۹ دستگاه خودرو متخلف را نیز توقیف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این فرماندهی ضمن برنامه ریزی‌های لازم و تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی، ۱۳۵ نفر متهم تحت تعقیب و ۲۹ نفر سارق را دستگیر کردند، افزود: با تلاش و کوشش ماموران، انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال نیز کشف شده است.

سرهنگ قسام گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده پاتوق‌های فروشندگان مواد مخدر و یا هرگونه فعالیت غیر قانونی و مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/چ

دستگیری متخلفان در ممسنی

برچسب ها: سرقت ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.