مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی و خدمات شهری اهواز از بهسازی و بازگشت ۸۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری اهواز خبر داد.

کوروش حسینی زاده، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه وضعیت اقتصادی و افزایش نرخ ارز قیمت اتوبوس از ۶ میلیارد ریال به ۱۷ میلیارد ریال امکان خرید اتوبوس در سال جاری وجود ندارد.

وی اظهار کرد: به منظور رفع کمبود اتوبوس در سفر‌های دورن شهری، ۸۰ دستگاه اتوبوس که فرسوده نیستند و فقط نیاز به تعمیر دارد با همکاری و پرداخت هزینه از سوی شهرداری و اتحادیه اتوبوسرانی، تعمیر و به ناوگان اتوبوسرانی و حمل و نقل شهری اضافه خواهند شد.

حسینی زاده بیان داشت: از مجموع ۲۲۸ دستگاه اتوبوس موجود در ناوگان حمل و نقل شهری اهواز، ۱۸۰ دستگاه اتوبوس در حال فعالیت و رفت و آمد در مسیر‌های مختلف شهری اهواز هستند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز، ۴۸ دستگاه اتوبوس نیاز به تعمیر دارند و یا در حال تعمیر هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در سال ۹۶، ۵۲ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل ونقل شهری اهواز در تمامی مسیر‌ها به صورت مساوی در مناطق برخوردار و کم برخوردار برای فعالیت اضافه شد.

گفتنی است؛ مشکل کمبود اتوبوس شهری در کلانشهر اهواز، سبب نارضایتی مردم و معطل شدن آن‌ها در بسیاری از مناطق برای تردد شده است.

انتهای پیام/گ

کمبود اتوبوس شهری در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.