شهروندان اهوازی از صبح امروز بین پایانه‌های شهری آزادگان و شهیده فهمیده سرگردان شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امروز، سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۸، مردم اهواز برای تردد در این کلانشهر در پایانه‌های شهری آزادگان، شهید فهمیده که در نزدیکی رودخانه کارون قرار دارند، برای تردد و رسیدن به مقصد از طریق این پایانه‌ها سرگردان شده اند.

از ابتدای سال جاری، بالاآمدن آب رودخانه کارون و نفوذ به جاده ساحلی اهواز، منجر به مسدود شدن پایانه شهید فهمیده در نزدیکی این رودخانه مسدود و مسافران برای رسیدن به مقصد موردنظر از طریق اتوبوس‌های مستقر در پایانه آزادگان و میدان بسیج استفاده می‌کردند.

از ساعت ۸ صبح امروز، پایانه شهید فهمیده بازگشایی شد و اتوبوس‌ها از این پایانه اقدام به جابجایی مسافران کردند، اما از ساعت ۹، حرکت اتوبوس‌ها متوقف و موجب سرگردانی مردم در این پایانه شد.

علی جهان مردیان، معاونت اجرایی سازمان اتوبوسرانی اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به کاهش آب رودخانه کارون طی روز‌های گذشته، شهرداری اهواز اقدام به رفع سیل بند‌ها در جاده ساحلی اقدام کرد و از ساعت ۸ امروز حرکت اتوبوس‌ها از این پایانه آغاز شد.

وی بیان داشت: براساس اعلام شهرداری، بدلیل تکمیل نشدن عملیات آسفالت در این مسیر، حرکت از این پایانه متوقف گردید.

جهان مردیان تصریح کرد: به گفته شهرداری، آسفالت این مسیر تا یکساعت دیگر به اتمام خواهد رسید و تردد در این مسیر امکانپذیر خواهد شد.

گفتنی است؛ از ابتدای سال جاری، افزایش ورودی از بالادست به سد‌های خوزستان، سبب افزایش دبی رودخانه کارون، دز و کرخه و مسدود شدن مسیر‌های درون شهری و برون شهری و تخلیه بسیاری از روستا‌ها شد.

انتهای پیام/گ

مسدود شدن پایانه شهید فهمیده اهواز

برچسب ها: حمل و نقل ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.