فرمانده قرارگاه اربعین در مرز چذابه از بازگشت ۲۱ هزار زائر از کربلا معلی به کشور از طریق پایانه مرزی چذابه طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

علی حسین حسین زاده، فرمانده قرارگاه اربعین در مرز چذابه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اظهار کرد: از آغاز همایش راهپیمایی عظیم اربعین حسینی تاکنون 230 هزار نفر از طریق پایانه مرزی چذابه برای حضور در این راهپیمایی از کشور خارج شدند.

وی اذعان داشت: در مدت زمان مذکور نیز 115 هزار زائر به کشور بازگشته اند.

حسین زاده بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته حدود 21 هزار نفر از زائران اربعین از طریق مرز چذابه وارد شده اند و خوشبختانه هیچ مشکلی در تردد زائران وجود ندارد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: موکب ها در این پایانه مرزی همچنان پابرجا هستند و به زائران خدمت کرده و با وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام از آن ها پذیرایی می کنند.

فرمانده قرارگاه اربعین در مرز چذابه از همکاری سپاه پاسداران، شرکت نفت و  اتوبوسرانی بخاطر فراهم کردن اتوبوس و انتقال زائران از مرز تا اهواز بصورت رایگان تشکر کرد.

علی حسین حسین زاده افزود: نیروی های امنیتی و انتظامی، پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و دیگر نیروهای امدادی در ایام اربعین حضور فعالی داشتند و  از همکاری آن ها تشکر می نمایم.

وی اظهار داشت: مواکب تا روز جمعه آماده خدمت رسانی به زائران هستند.

انتهای پیام/گ

مرز چذابه، گذرگاه عاشقان حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.