مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز از مسدود شدن پاینه درون شهری شهید فهمیده اهواز بدلیل طغیان رودخانه کارون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید کوروش حسینی‌زاده، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز با اشاره به بالا آمدن آب رودخانه کارون و طغیان آن گفت: پایانه درون شهری شهید فهمیده در بلوار ساحلی مسدود شده و مسافران این پایانه باید از پایانه میدان بسیج تردد کنند.

وی بیان داشت: کلیه مسیر‌های منتهی به این پایانه، به میدان بسیج انتقال یافت.

حسینی زاده اظهار کرد: شهروندانی که می‌خواهند از اتوبوس‌های مسیر‌های پایانه شهید فهمیده استفاده کنند می‌توانند از پایانه آزادگان واقع در ابتدای خیابان‌آزادگان به صورت رایگان به میدان بسیج رفته و از آنجا با اتوبوس مورد نظر به مسیر خود ادامه دهند.

این مقام مسئول به آماده‌باش کامل پرسنل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز اشاره کرد و اذعان داشت: خدمت‌رسانی به شهروندان اهوازی از ساعت ۶ صبح الی ۲۲ شب بدون تعطیلی ادامه دارد و سیلاب و آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه اثری بر کیفیت سرویس‌دهی نخواهد گذاشت.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز در ادامه افزود: در حال حاضر پایانه میدان بسیج (فلکه ساعت) جایگزین پایانه شهید فهمیده شده است و همشهریان برای تردد خود هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

وی اظهار کرد: زمانبندی اتوبوس‌ها براساس برنامه قبلی بوده و هیچگونه تغییری ایجاد نشده است و سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز به خدمات‌دهی مستمر ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/گ

مسدود شدن پایانه شهید فهمیده اهواز

برچسب ها: حمل و نقل ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.