رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی سیستان و بلوچستان گفت: خیران نیک اندیش ساخت سه مدرسه خیری را در شهرستان‌های زهک، بمپور و چابهار تقبل کردند.

خیران ساخت ۳ مدرسه استثنایی در سیستان و بلوچستان را تقبل کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مریم حجتی نسب  رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بزودی عملیات ساخت مدرسه ۶ کلاسه استثنائی در زهک با اعتباری بیش از ۱۲ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

وی افزود: هم اینک ۵۸ مدرسه برای کودکان استثنائی در سیستان و بلوچستان دایر است که ۲ هزار و ۹۳۷ دانش آموز در گروه‌های نابینا، ناشنوا، کم توان، جسمی حرکتی، چند معلولیتی و ناسازگار در آن‌ها مشغول تحصیل هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی سیستان و بلوچستان افزود: علاوه بر این مدارس خیری حدود ۹ مدرسه برای پوشش تحصیلی مطلوب کودکان استثنایی این استان نیاز است که امیدواریم با کمک خیران ساخته شود.

سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومترمربع (معادل ۵/۱۱ درصد مساحت کشور) و بیش از ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار نفر جمعیت به عنوان پهناورترین استان کشور دارای بیش از ۷۲۰ هزار دانش آموز است.

انتهای پیام/ع

کمک خیران در ساخت مدرسه استثنائی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار