رئیس شورای شهر مشهد گفت:در برابر دشمنان و دیگر مشکلات انسجام مردم مهمترین راهکار است.

استکبار جهانی تلاش می‌کند انسجام مردم را به هم بزندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدرضا حیدری رئیس شورای شهر مشهد صبح دوشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شورا برگزار شد گفت: خرداد یادآور خاطرات تلخ و شیرین است و آنچه سختی‌ها را برای ما آسان کرد همراهی و همدلی مردم بود.

وی تصریح کرد: فتح خرمشهر یکی از مهمترین روز‌های انقلاب بود که با همراهی بسیج و ارتش رخ داد و باعث شد تا رژیم بعث عراق از این شهر عقب نشینی کند و این موفقت با حضور مردم در صحنه محقق شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در شرایط فعلی نیز که استکبار جهانی تلاش می‌کند با تفرقه افکنی و ایجاد جنگ روانی و اقتصادی انسجام مردم را به هم بزند باید شرایط را برای حضور حداکثری مردم فراهم کنیم تا این شرایط را از سر بگذرانیم.

حیدری افزود: تشییع باشکوه پیکر امام راحل و بیعت با رهبر معظم انقلاب نشانه‌های بزرگی ملت ایران است و بازهم باید به سراغ مردم برویم و حضور آن‌ها را در صحنه‌های مختلف داشته باشیم.

وی با اشاره به روز جهانی ارتباطات تصریح کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در جامعه داشته و روابط عمومی‌ها باید ارتباط دو جانبه بین مردم و سازمان‌ها را برقرار کرده و ضعف‌ها و نقایص را برای رفع اعلام کند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با گرامیداشت سالروز عمر خیام گفت: باید برای معرفی این شخصیت‌های برجسته همه بسیج شوند و بتوانیم آن‌ها را به خوبی معرفی کنیم.

حیدری با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام ایتام افزود: در این ماه باید توجه ویژه‌ای به آزادی زندانیان نیازمند داشته باشیم و از خیران و نیک اندیشان می‌خواهیم به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 
انتهای پیام//ج.ر
 

رسانه ها نقش مهمی در جامعه دارند

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.