در پایان لیگ سری آ ترکیه، مهدی قراری زاده، کاراته کای کرمانی وزن ۸۴- کیلوگرم پس از شکست حریف ترکیه‌ای به مدال طلا رسید.

احمد امیری، رییس هیئت کاراته استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: دومین مرحله لیگ کاراته سری آ با حضور هزار و ۸۱۳ کاراته کا از ۱۰۲ کشور جهان در شهر استانبول ترکیه برگزار شد.

وی افزود: تیم کاتای دختران کرمان با ترکیب ساحل صادقى، زهراسادات حسینى نسب، مینا مظفرى نژاد و تیم کاتا پسران کرمان متشکل از حمیدرضاپوراعماء، عباس حیاتى فر، علیرضا ابوالحسنى به همراه مهدی قراری زاده، قهرمان پر افتخار کومیته لیگ جهانى، در قالب تیم ملی کاراته کشور در این رقابت ها حضور داشتند.

امیری تصریح کرد: در پایان این رقابت ها، مهدی قراری زاده کاراته کای وزن ۸۴- کیلوگرم کومیته انفرادی در فینال اوگور آکتاش ترکیه‌ای دارنده عنوان قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۹ را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.

وی یادآور شد: این ورزشکار شایسته ی کرمانی در رقابت‌های پیش از فینال ابتدا ۴ بر ۳ میشل دورهام از استرالیا را مغلوب کرد، در ادامه یک بر صفر بر دانیل دیانتته از بلژیک غلبه کرد و در بازی سوم ۲ بر صفر مارسل بائن از آلمان را شکست داد.

امیری یادآور شد: قراری زاده در بازی چهارم ۲ بر یک از سد صمد گوک از ترکیه گذشت. در ادامه ۵ بر صفر ایوان وسیچ از کرواسی را برد و سپس ۳ بر ۲ آلوین کارال از کوزوو را شکست داد.

رئیس هیئت کاراته استان کرمان گفت: این بازیکن در نیمه نهایی پس از تساوی صفر بر صفر مقابل آنتون ایساکائو از بلاروس در هانتی برنده میدان شد و به فینال راه یافت.

امیری به راهیابی دو تیم کاتای تیمی بانوان و مردان کرمان به دیدار رده بندی این رقابت ها اشاره کرد و افزود: کاتای تیمی بانوان کرمان که با ترکیب مظفری نژاد، حسینی نصب و صادقی و تیم کاتای مردان کرمان متشکل از علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی فر و حمیدرضا پوراعماء به دیدار رده بندی مسابقات راه یافته بود، علی رغم تلاش فراوان، متأسفانه نتوانستند به مدال برنز رقابت ها دست یابند.

وی کسب مدال طلای بخش کومیته انفرادی توسط قراری زاده و انجام رقابت های پرفشار و صعود تا آخرین مراحل رقابت ها توسط دو تیم کاتای بانوان و مردان کرمان را به کاراته کاهای کرمانی تبریک گفت.

انتهای پیام/ب

کاراته کای کرمانی مدال طلای رقابت های لیگ سری آ ترکیه را بر گردن آویخت

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار