در پایان روز نخست لیگ کاراته سری آ ترکیه، مهدی قراری زاده فینالیست شد و کاتای تیمی بانوان به دیدار رده بندی راه یافت.

احمد امیری، رییس هیئت کاراته استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: دومین مرحله لیگ کاراته سری آ با حضور هزار و ۸۱۳ کاراته کا از ۱۰۲ کشور جهان در شهر استانبول ترکیه در حال برگزاریست.

وی افزود: تیم کاتای دختران کرمان با ترکیب ساحل صادقى، زهراسادات حسینى نسب، مینا مظفرى نژاد و تیم کاتا پسران کرمان متشکل از حمیدرضاپوراعماء، عباس حیاتى فر، علیرضا ابوالحسنى به همراه مهدی قراری زاده، قهرمان پر افتخار کومیته لیگ جهانى، در قالب تیم ملی کاراته کشور در این رقابت ها حضور دارند.

امیری تصریح کرد: در نخستین روز این رقابت ها، مهدی قراری زاده در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم فینالیست شد و کاتای تیمی بانوان کرمان با ترکیب مظفری نژاد، حسینی نصب و صادقی به دیدار رده بندی راه یافتند.

وی یادآور شد: بر این اساس، در وزن ۸۴- کیلوگرم، مهدی قراری زاده ۴ بر ۳ میشل دورهام از استرالیا را مغلوب کرد، در ادامه یک بر صفر بر دانیل دیانتته از بلژیک غلبه کرد و در بازی سوم ۲ بر صفر مارسل بائن از آلمان را شکست داد.

رئیس هیئت کاراته استان کرمان گفت: وی در بازی چهارم ۲ بر یک از سد صمد گوک از ترکیه گذشت. سپس ۵ بر صفر ایوان وسیچ از کرواسی را برد و در ادامه ۳ بر ۲ آلوین کارال از کوزوو را شکست داد.

امیری با اعلام اینکه قراری زاده در نیمه نهایی پس از تساوی صفر بر صفر مقابل آنتون ایساکائو از بلاروس در هانتی برنده میدان شد و به فینال راه یافت، افزود: رقابت‌های فینال روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: دیگر کاراته کاهای کرمانی در قالب تیم کاتای بانوان با ترکیب مظفری نژاد، حسینی نصب و صادقی امتیازات ۲۳.۸ و ۲۳.۲۸ را در دور‌های اول و دوم کسب کرد و به عنوان تیم سوم به دیدار رده بندی رفت.

امیری یادآور شد: این تیم روز یکشنبه برای کسب مدال برنز با تیم پرو دیدار می‌کند.

وی برای این کاراته کاها آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ب

روز نخست لیگ کاراته سری آ ترکیه

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار