به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سال ۲۰۰۸ آمار فروش بامو نشان میداد که تقریبا یکپنجم خودروهای فروخته شده این برند، از خانواده سری یک بودهاند.
شاید با همین پشتوانه بود که از همان سال واردات سری یک کوپه به ایران آغاز شد. سری ۱ کوپه، از نظر آپشن و مشخصات فنی تغییر خاصی نسبت به برادر هاچبکش تجربه نکرده بود و تنها مزیتش اضافه شدن فضایی نزدیک به ۲۵۰ لیتر برای قراردادن وسایل راننده و سرنشین بود.
این آلمانی، که با اتاق E۸۸ شناخته میشود، فقط و فقط در مدل ۱۲۵i به بازار کشورمان آمد و هرچند از پیشرانه قدرتمند ۶ سیلندر خطی بهره میگرفت، اما بهدلیل عدم توازن میان قیمت و قابلیت فنیاش، محکوم به شکست شد چراکه با اندکی هزینه بیشتر، مشتریانی ایرانی (در آن زمان) قادر به خریدن نسل پنجم سری ۳ سدان (E۹۰) بودند که هم ظاهر شیکتر و اتاق جادارتری داشت و هم بازاری قویتر با افت قیمتی کمتر.
آخرین قیمت خودرو را اینجا مشاهده کنید.
انتهای پیام/