به گزارش خبرنگار
نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، دیار خودرو از سال ۹۲ اقدام به معرفی سدان جدیدی با نام «سنوا» کرد و آن را در مدل ۲۰۱۴ به خیابانهای کشورمان فرستاد؛ خودرویی که نامی اشتباه برای آن انتخاب کردند.
در واقع، Senova نام یکی از زیرمجموعههای BAIC موتورز چین است و آنچه در ایران به این اسم معروف شده، نمونه سنوا D۷۰ این شرکت است که از سال ۲۰۱۳ روی خط تولید بایک رفت و تا ۲۰۱۷ تولید شد. بایک و البته شریک ایرانیاش روی فناوری و کیفیت این محصول حساب ویژهای باز میکردند چراکه گفته میشد مدل فوق بر روی پلتفرم مدلهای قدیمی ساب سوئد و با جعبهدنده Aisin طراحی شده است.
از بین ویرایشهای ۱.۸، ۲ و ۲.۳ لیتری، طرف ایرانی سراغ قویترین پیشرانه رفت؛ اتفاقی که با وجود کمی خوششانسی و البته تدبیر بیشتر میتوانست موفقترین سدان قدرتمند چینی موجود در بازار کشور را رقم بزند، ولی در عمل، داستان دیگری اتفاق افتاد.
![بایک سنوا بایک سنوا](/client/themes/fa/main/img/defultpic.png)
آخرین قیمت خودرو را اینجا مشاهده کنید.
![بایک سنوا بایک سنوا](/client/themes/fa/main/img/defultpic.png)
![بایک سنوا بایک سنوا](/client/themes/fa/main/img/defultpic.png)
انتهای پیام/