رئیس فدراسیون فوتبال سه شنبه هفته جاری با حضور در بلژیک قرارداد با ویلموتس را نهایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مارک ویلموتس، گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران بامداد چهارشنبه هفته پیش همراه با وکیل و لورنت اسپینوزی (دستیار فرانسوی اش) برای بازدید از امکانات موجود در مرکز ملی فوتبال ایران، ساختمان پک، ایفمارک و ورزشگاه آزادی وارد ایران شد و در جریان سفر به تهران ضمن تماشای برخی بازی‌های لیگ برتر از طریق تلویزیون همراه با مهدی تاج، مذاکرات مثبتی را هم با رئیس فدراسیون فوتبال انجام داد.

ویلموتس بامداد جمعه تهران را ترک کرد، اما مهدی تاج در مصاحبه‌های خود اعلام کرد قرارداد با ویلموتس یک شنبه یا دوشنبه هفته آتی امضاء می‌شود.

با این وجود امیر مهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال لحظاتی پیش در گفتگو با برنامه فوتبال برتر اعلام کرد: ویلموتس در زمان حضورش در ایران تهران گردی مختصری داشت و در نهایت گفت آنچه از جو ایران دیده با آنچه شنیده کاملا متفاوت بوده است. ریاست فدراسیون فوتبال سه شنبه هفته جاری (۳۰ اردیبهشت) برای امضاء قرارداد با ویلموتس به بلژیک می‌رود و در این کشور قرارداد به صورت رسمی امضاء می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار درباره سرمربی تیم فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۲۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
خداوند جل جلاله از آنچه در دلها و مغزها میگذرد و انجام میشود و یا می خواهند در آینده دور و نزدیک انجام دهند انسانها و جنیان خبر دارد و میبیند و میشنود و توانا و دانا و عادل و حکیم و قدرتمند و مقتدر و کبیر و صبور و ستارالعیوب و غفار الذنوب است عالم محضر خداوند جل جلاله است در محضر خداوند جل جلاله گناه نکنید ظلم و ستم نکنید پولهای مردم مستضعف را به مفتخوران غربی ندهید خداوند از حق الناس و آه و ناله محرومان بینوایان و ایتام و بی پولان و فقیران و مسکینان و سرپرستان خانوار بیکاران بینوایان هرگز نمی گذرد و در دنیا و آخرت مجازات و رسوا میکند تمامی مجرمین مغرور را و سخت و سنگین و خشن و شدید مجازات میکند همچون قارون ثروت مند را که در قرآن کریم از او و مجازاتش اشاره شده برای عبرت گرفتن آیندگان ، در کشور خودمان مدیران مدبر و لایق و کارشناسان با تجربه و با ایمان در تمامی امور بسیار داریم اگر بصیرت داشته باشید . والسلام و صلوات التماس دعا . اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت و النصر . لبیک یا رسول الله ص .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
لابد مایلی کهن . ما هیچ مربی درجه دوی داخلی هم نداریم بهترینشون درجه سه هست در ضمن مربی برای موفقیت باید احساس کنه از بازیکناش بالاتره 99% مربی های داخلی در مقابل بازیکنای تیم ملی احساس ضعف میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
انشااله که اینطورنباشه
آخرین اخبار