سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: لیست نقل و انتقالاتی نداریم و به بازیکنان مجاز خواهند بود تا با تیم های دیگر مذاکره کنند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، درمورد جلسه‌ای که امروز در باشگاه برگزار شده است، اظهار کرد: این یکی از جلسات معمولی ما بود تا مشخص شود که در بازی با السد در لیگ قهرمانان و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی چه کار باید بکنیم. در دیدار با سپاهان امیدواریم بازی را با برد پشت سر بگذاریم. همچنین در این جلسه درباره اردوی پیش فصل لیگ سال آینده صحبت کردیم، چرا که پیشنهاد برگزاری اردو درکانادا، آلمان و بلژیک داریم.

بازیکنانمان اجازه دارند با دیگر تیم‌ها مذاکره کنند

او دادامه داد: هیچ لیستی در این جلسه ندادیم و هنگامی درباره لیست صحبت خواهیم کرد که اطلاعات کافی از آن‌ها داشته باشیم. هم اکنون ۲۶ بازیکن داریم و نیازی نیز به بازیکن جدید نداریم، اما چون خیلی از باشگاه‌ها دنبال بازیکنان ما هستند این اجازه را به بازیکنانمان دادیم که با دیگر تیم‌ها مذاکره کنند. نمی‌خواهیم این موضوع را پیچیده کنیم و هر بازیکنی که پیشنهاد دارد به باشگاه بیاید چرا که ما اجازه مذاکره کردن با دیگر تیم‌ها را به بازیکنان داده ایم. باشگاه جلوی هیچ کسی را نخواهد گرفت.

حامی مالی هزینه اردوی خارجی را می‌دهد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره ممنوع شدن اردو‌های خارجی برای تیم‌های لیگ برتری تصریح کرد: هزینه لازم برای برگزاری این اردو‌ها را حامی مالی باشگاه پرداخت می‌کند و همین موضوع باعث صرفه جویی خیلی خوبی برای باشگاه خواهد شد، مثل هر سال یک بخشی از اردو‌های پیش فصل خارجی خواهد بود.

از قلعه نویی تشکر می‌کنم

برانکو درخصوص این که در بازی تشریفاتی مقابل السد به بازیکنان اصلی برای بازی با سپاهان استراحت می‌دهد یا نه تاکید کرد: برای ما هر بازی مهم است. ما نمی‌توانیم با شخصیت مان بازی کنیم و با آماده‌ترین بازیکنانم بازی خواهم کرد. اما قبل از هر چیزی از امیر قلعه نویی تشکر می‌کنم که به ما تبریک گفت. او یک بار دیگر نشان داد که چه ورزشکاری است قلعه نویی تا ثانیه‌های آخر به دنبال قهرمانی تیم خودش بود و در جام حذفی نیز تلاش می‌کند تا ما را شکست دهد و این سالم‌ترین رقابتی بود که بین مدعیان قهرمانی برگزار شد. در زمین هر کسی بیشترین تلاش را برای تیم خودش می‌کند، اما بعد از آن همه ما با هم دوست خواهیم بود

فینال جام حذفی هر روز برگزار نمی‌شود

برانکو درباره صحبت‌هایی مبنی بر کناره گیری تیم فوتبال داماش گیلان از فینال جام حذفی عنوان کرد: چه کسی می‌خواهد این حق را از بازیکنان و هوادارانش بگیرد و نگذارد تیمش در فینال جام حذفی بازی کند. فینال جام حذفی بازی نیست که هر روز برگزار شود و این بازی یک افتخار برای هر تیمی می‌توتند باشد.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره انتخاب ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی ایران اظهار کرد: ویلموتس بازیکن خوبی بوده است و او را به عنوان مربی تیم ملی بلژیک می‌شناسم. این همه کارنامه‌ای است که از او می‌دانم و نمی‌توانم درباره او نظری بدهم. اما برای او و نیز تیم ملی ایران آرزوی موفقیت می‌کنم. اگر هم ویلموتس با تیم ملی به توافق نمی‌رسید من باز هم با پرسپولیس قرارداد داشتم.

با هیچ کلامی نمی‌توانم از هواداران تشکر کنم

وی در پایان خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: سال خیلی خوبی بود و هیچ کلامی پیدا نمی‌کنم که از هواداران تشکر کنم. کلامی پیدا نمی‌کنم تا عشقی که هواداران به تیم و بازیکنان ارائه کردند را در آن نشان دهم؛ و باید بگویم که آن‌ها واقعا یار دوازدهم ما بودند. خوشحالم که قهرمانی سوم را به آن‌ها هدیه دادیم و امیدوارم که همیشه کنار تیم باقی بمانند و ما نیز با نتایج مان آن‌ها را شاد کنیم.


بیشتر بخوانید:

مدافع سرخپوشان هنوز قراردادش را با این تیم تمدید نکرده است

فصل نقل و انتقالات برای پرسپولیس آغاز شد

پرچم داری کروات‌های پرسپولیس در سرزمین مادری


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار