تاریخ عرضه عناوین Heavy Rain و Beyond: Two Souls برای کامپیوتر اعلام شد

شرکت Quantic Dream اعلام کرد؛ عناوین Heavy Rain و Beyond: Two Souls در تاریخ‌های مشخص برای کامپیوتر عرضه خواهند شد.

تاریخ عرضه عناوین Heavy Rain و Beyond: Two Souls اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، استودیو Quantic Dream یکی از شرکت‌های سازنده عناوین ویدیویی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۹۷ و در فرانسه آغاز کرد. این استودیو پس از مدت‌ها به انتظار گذاشتن گیمرها، از عرضه عناوین Heavy Rain و Beyond: Two Souls و Detroit: Become Human برای کامپیوتر خبر داد.

سال گذشته خبر‌هایی مبنی بر عرضه عناوین مذکور به صورت انحصاری از فروشگاه اپیک گیمز منتشر شد که تاریخ عرضه این عنلوین در فروشگاه مذکور مشخص نبود. اما به تازگی شرکت کوآنتیک دریم تاریخ عرضه این عناوین را اعلام کرد. به گفته شرکت مذکوراین عنوان به صورت یکجا وارد فروشگاه اپیک گیمز نخواهند شد چرا که شرکت سازنده ترجیح می‌دهد گیمر‌ها یکی از عناوین را به پایان رسانده و سپس عنوان بعدی را نصب کنند.

عنوان Heavy Rain در ۲۴ ژوئن سال جاری و عنوان Beyond: Two Souls نیز در تاریخ ۲۷ جولای به فروشگاه اپیک گیمز خواهند پیوست. عجیب‌ترین قسمت خبر منتشر شده از سوی شرکت Quantic Dream به عنوان Detroit: Become Human بر می‌گردد؛ چرا که در این خبر تاریخ مشخصی برای عنوان مذکور اعلام نشده است. شرکت سازنده عنوان Detroit: Become Human تنها اعلام کرده است این عنوان در پاییز سال جاری وارد بازار خواهد شد و مشخص نیست در کدام یک از ماه‌های فصل پاییز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید: مراحل پایانی ساخت عنوان The Last of Us II 


همچنین نسخه‌ی دمو این عنناوین قرار است قبل از عرضه رسمی آن‌ها در فروشگاه اپیک گیمز قرار گیرد. نسخه‌ی دمو عنوان Heavy Rain در هفته آینده و در تاریخ ۲۴ می‌عرضه خواهد شد و پس از آن در ۲۷ ژوئن نسخه رایگان عنوان Beyond: Two Souls منتشر می‌شود. نسخه نمایشی و رایگان عنوان Detroit: Become Human نیز قرار است در تابستان سال جاری در دسترس گیمر‌ها قرار گیرد.

تاریخ عرضه عناوین Heavy Rain و Beyond: Two Souls اعلام شد

هر سه عنوان مذکور هم اکنون برای پیش خرید در فروشگاه اپیک گیمز در دسترس هستند و کاربران می‌توانند قبل از انتشار رسمی این عناوین، آن‌ها را پیش خرید کنند.

انتهای پیام/

تاریخ عرضه عناوین استودیو Quantic Dream در فروشگاه اپیک گیمز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار