معاون سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان به انتشار گزارش هایی مبنی بر غیبت دو روزه اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان در جلسات رسمی ارگ واکنش نشان داد.

توضیح «مرتضوی» درباره غیبت دو روزه اشرف غنی در جلسات رسمی ارگبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، شاه حسین مرتضوی، معاون سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان به انتشار گزارش هایی مبنی بر غیبت دو روزه اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان در جلسات رسمی ارگ واکنش نشان داد.

شاه حسین مرتضوی در فیسبوک خود نوشته است: «ده میلیون کاربر فضای مجازی که تقریبا یک سوم جمعیت کشور را تشکیل می دهد مثل ذره بین رفتار و اعمال حکومت را نظارت، نقد و تعیب می کنند. همچنان هر شهروند در نقش یک خبرنگار از گوشه و کنار کشور از رویدادهای مختلف اطلاع رسانی می کند.»

وی افزوده است: «خوشحالیم که کاربران فضای مجازی همه روزه فعالیت‌های ریاست جمهوری را تعقیب می‌کنند، به گونه ای که اگر حتی یک روز خبر و تصویری از رئیس جمهور به نشر نرسد مایه دلتنگی و پرسش قرار می‌گیرد. رئیس جمهور پس از مراسم تحلیف تنها برای چند ساعت در بند امیر بامیان به تفریح مصروف بوده در سایر اوقات به طور اوسط ١۶ ساعت کار کرده است. امید است که وجدان کاری بدل به فرهنگ اداری در کشور شود.»

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار