سرپرست فرمانداری کنارک گفت: نصب پلاکارد و تهیه کلیپ علیه ایران در منطقه حاشیه شهر کنارک معروف به چادران با هوشیاری مردم به نتیجه نرسید و تلاش عده‌ای مغرض برای ایجاد اختلاف ناکام ماند.

هوشیاری مردم کنارک مانع اختلاف افکنی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  ابابکر بلوچ سرپرست فرمانداری کنارک اظهار داشت: متاسفانه عده‌ای از افراد ضد انقلاب و دشمن وحدت ملت و دولت سعی در نصب پلاکارد با مضمون 'عدم تحریم چابهار هیچ نتیجه برای مردم بلوچ و حاشیه نشین ندارد' داشتند، که با واکنش مردم مواجه شدند.

وی بیان کرد: پس از نصب پلاکارد این افراد سعی در تهیه مصاحبه و کلیپ ویدیویی داشتند که با ممانعت مردم ساکن در این منطقه رو به رو شده و به اهداف ضد انقلابی خود نرسیدند.

سرپرست فرمانداری کنارک افزود: وجود برخی مشکلات در منطقه چادران حاشیه شهر را قبول داریم و به همین سبب تلاش برای حل مسائل و مشکلات آغاز شده و بزودی این منطقه ساماندهی اصولی خواهد شد.

بلوچ ادامه داد: منطقه چادران با حدود ۲۰۰ نفر جمعیت فاقد امکانات رفاهی، برق، آب و طرح هادی است و حدود ۴۰ سال مردم با مشکلات فراوان روزگار می‌گذرانند.

وی استفاده ابزاری از مشکلات این مناطق و فشار به مسئولان را از اهداف دشمنان عنوان کرد و افزود: بار‌ها کلیپ و عکس‌های مختلفی توسط برخی افراد مغرض از این مناطق تهیه و در شبکه‌های ماهوراه‌ای و شبکه‌های اجتماعی به نمایش درآمده است.

 شهرستان کنارک با ۲ بخش مرکزی و زرآباد دارای چهار دهستان کهیر، زرآباد غربی، جهلیان و زرآباد شرقی است.

این شهرستان ساحلی با ۱۱ هزار و ۵۶۷ کیلومتر مربع وسعت، ۹۸ هزار و ۲۱۲ نفر جمعیت در ۶۴۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در ساحل دریای عمان (مکران) واقع شده است.

انتهای پیام/ع

منطقه چادران حاشیه شهرساماندهی اصولی خواهد شد

برچسب ها: فرمانداری ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار