فرماندار گناباد گفت: ۱۷۲ واحد صنعتی در گناباد فعالیت دارد و سه هزار و ۲۸۴ نفر هم در آن به صورت مستقیم فعالیت دارند.

طرح مثلث توسعه اقتصادی بستر اشتغالزایی در گنابادبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حامد قربانی فرماندار گناباد در کارگروه رونق تولید گناباد گفت: ۶۹ مجوز صنعتی با سرمایه گذاری هفت هزار و ۷۵۳ میلیارد ریال و اشتغال هزار و ۸۶۰ نفر در گناباد صادر شد.

وی افزود: از این میان ۲۴ طرح مشکلدار شناسایی شد که ۱۴ مورد آن‌ها با حجم سرمایه گذاری شش هزار و ۴۶۰ میلیون ریال در مرحله نخست رسیدگی قرار می‌گیرند.

فرماندار گناباد گفت:تدوین طرح‌های جامع گردشگری قصبه شهر، کالشور، احصاء مشکلات روستاها، مذاکره با بانک‌های عامل و گمرک و شرکت گاز برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و پیگیری برخورداری دهستان‌های گناباد از مزایای مناطق کمتر توسعه یافته از دیگر اقدامات مهم در گناباد در چارچوب طرح مثلث اقتصادی است.

قربانی افزود: در قالب طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی' خراسان رضوی به ۱۲ منطقه تقسیم و برای هر منطقه عوامل مجری توسه با عنوان معین اقتصادی تعیین شده است که در این راستا اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران به عنوان معین اقتصادی گناباد و بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان معین اقتصادی بخش کاخک از توابع این شهرستان برگزیده شده اند.

فرماندار گناباد گفت: ۱۷۲ واحد صنعتی در بخش‌های صنایع کانی فلزی و غیرفلزی، صنایع غذایی، شیمیایی و سلولزی در شهرستان گناباد فعالیت دارند که برای راه اندازی آن‌ها هزار و ۲۷۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و بستری برای اشتغال سه هزار و ۲۸۴ نفر به طور مستقیم و برای دو برابر این تعداد به طور غیر مستقیم ایجاد شده است.

انتهای پیام//ف. س


کارگروه رونق تولید در گناباد تشکیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.