محفل بزرگ انس با قرآن کریم در دارالقرآن امام علی (ع) زرندیه برگزار شد.

محفل بزرگ انس با قرآن در زرندیهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،  همزمان با ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم با حضور ۳۰۰ نفر از دانش آموزان در دارالقرآن امام علی (ع) شهر زاویه برگزار شد و در پایان مراسم قاریان با اهدای لوح مورد تجلیل قرار گرفتند.

یوسفی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان زرندیه در حاشیه این محفل قرآنی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، در ماه مبارک رمضان در تمامی واحد‌های آموزشی شهرستان زرندیه محافل انس با قران برگزار می‌شود.

یوسفی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و بهار قرآن گفت:به همین مناسبت محافل قرانی را در تمامی مدارس شهرستان زرندیه داریم و بصورت نمادین در دارالقران زاویه و مسجد جامعه اسیابک این محافل را برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری محافل انس با قرآن توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی بین دانش آموزان است و تلاوت قرآن و توجه به مفاهیم و تدبر درآیات قرآن است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان زرندیه بیان کرد: انشاالله با برگزاری این محافل دانش آموزان عزیز با قرآن انس بگیرند و آشنا بشوند و در زندگی شخصی شان مورد استفاده قرار بگیرد.

انتهای پیام / ج

تجلیل از قاریان شهرستان زرندیه  در  محفل بزرگ  انس با قرآن کریم 

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.