مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از بهره گیری از حافظان و قاریان برجسته در محفل جزء خوانی قرآن کریم اراک خبرداد.

بهره گیری از حافظان و قاریان برجسته در محفل جزء خوانی قرآن کریم اراکحجت الاسلام قربانپور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: در محفل جزء خوانی قرآن کریم در مصلای بیت المقدس اراک با استفاده از حافظان و قاریان برجسته استانی و کشوری برگزار می‌شود.

 حجت الاسلام قربانپور افزود: در این محفل نورانی حافظان و قاریان برجسته استانی و کشوری به تلاوت یک جزء از کلام الله مجید می‌پردازند که این برنامه با همراهی افراد مختلف از پیر و جوان و زن مردم برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد:: مراسم جزء خوانی قرآن کریم هر روز از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود و این محفل نورانی از شبکه آفتاب (صدا و سیمای استان مرکزی) به صورت زنده پخش می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: علاوه بر جزء خوانی قرآن کریم برنامه تفسیر قرآن هم از برنامه‌هایی است که در بهار قرآن در مصلای اراک برگزار می‌شود و در این مراسم نورانی آیت الله دری نجف ابادی، نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک به تفسیر قرآن و نهج البلاغه می‌پردازد.

در مدت ۳۰ روز ماه مبارک رمضان آیین جزء خوانی قرآن کریم در مصلای بیت المقدس اراک برگزار می‌شودو این برنامه تا اذان مغرب ادامه دارد و شرکت کنندگان بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا بر سر سفره مهمانی الهی نشسته و افطار می‌کنند.

انتهای پیام / ج

محفل جزء خوانی قرآن کریم در مصلای بیت المقدس اراک با استفاده از حافظان و قاریان برجسته

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن ، رمضان98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار