استاندار خوزستان گفت: تمام اصول مدیریتی سیلاب در سیل خوزستان رعایت شد و سد‌ها باید پایدار باقی می‌ماندند که این امر انجام گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان بیان داشت: اقدامات لازم برای مدیریت سیل در سطح خوزستان به شکل بسیار چشمگیری انجام شده و خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان انجام وظیفه‌ای است که باید آن را مغتنم شمرد.

وی افزود: سیل خوزستان پس از یک دوره طولانی مدت و سپری کردن یک دوره خشکسالی در استان صورت گرفت و بارش‌های زیادی در سطح استان و استان‌های بالا دست خوزستان باریده شد.

شریعتی تصریح کرد: در بارندگی اخیر خوزستان با آورد آب کاملا قابل ملاحظه و غیرقابل پیش‌بینی روبه‌رو شده بودیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: آورد آب در یک سال آبی از مهرماه تا مهرماه در سال‌های گذشته ۲۸ میلیارد متر مکعب بود، اما از مهرماه سال گذشته تاکنون ۴۱ میلیارد متر مکعب است و در سیل اتمام حوضه‌های آبریز درگیر بودند و با تلاش مردم، دانشجویان و نیرو‌های مسلح توانستیم سیل را مدیریت و قریب به ۱۵ میلیارد متر مکعب آب را مدیریت کنیم.

این مقام مسئول گفت: در این سیل سد‌ها باید پایدار باقی می‌ماندند که این گونه شد و حتی یک مورد شیوع بیماری واگیردار مشاهده نشد که این نیز نتیجه کار موثر بخش‌های مختلف است. اقدامات پیشگیرانه و مراقبت‌های بهداشتی باعث شده که شیوع بیماری را شاهد نباشیم.

انتهای پیام/م

توجه به اصول مدیریتی سیلاب

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.