رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهنوج گفت: یک کارگاه جمع‌آوری اجناس اسقاطی که محل دپوی تابلو‌های سرقتی و تجهیزات ایمنی راه‌ها بود با دستور قضایی کشف شد.

کشف تابلو‌های سرقتی جاده‌ها در کهنوجبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ یمین مظفرپور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهنوج گفت: با توجه به هوشیاری نیرو‌های راهداری در زمینه سرقت روزانه تابلو‌های محور‌های ارتباطی این شهرستان گشت‌های راهداری با در نظر گرفتن محور‌های هدف سرقت اشخاص سرقت کننده را زیر نظر گرفته و پس از آگاهی از محل دپوی تابلو‌های سرقتی پس از طی مراحل قانونی با یک دستگاه لودر تابلو‌های سرقتی را از زیر آهن‌آلات اسقاطی کشف کردند.

وی افزود: یک کارگاه جمع‌آوری اجناس اسقاطی در شهر محل دپوی تابلو‌های سرقتی و تجهیزات ایمنی راه‌ها بود که با دستور قضایی به این محل ورود و در مجموع ۳۳ تابلوی علایم ایمنی، ۱۵ جک، هشت قالب فلزی، هشت پایه گاردریل، سه نرده پل، ۱۲۵ عدد خاموت از این محل کشف شد.

وی با اشاره به اینکه سالانه بیش از ۲۰۰ میلیون تومان خسارت سرقت تابلو‌ها و علائم اخباری در محور‌های این شهرستان است، افزود: به طور متوسط در طول مدت یک سال حدود ۱۵۰ تابلو و علائم اخباری از سطح محور‌های ارتباطی شهرستان کهنوج سرقت می‌شود که به غیر از این موارد چراغ چشمک زن راهنمایی، انواع علائم و پتل‌های نوری است که مورد سرقت قرار می‌گیرند.

مظفرپور گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۵۰ عدد تابلو و علایم ایمنی در محور‌های شهرستان کهنوج نصب شده است که همه این موارد نقش تعیین کننده‌ای در کاهش تصادفات و مسیریابی رانندگان به ویژه در شب هنگام دارد.

انتهای پیام/ح

کشف تابلوهای سرقتی درکهنوج

برچسب ها: سرقت ، گشت زنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار