فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه روحیه ایثارگری شهدا و خانواده‌های این عزیزان برای همگان الگو است، گفت: اقتدار و امنیت مثال زدنی امروز کشور را مدیون جانفشانی شهدا هستیم.

اقتدار و امنیت میهن اسلامی را مدیون جانفشانی شهدا هستیمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در ادامه سفر خود به استان سیستان و بلوچستان در شهرستان زابل طی دیدار با خانواده‌های شهدا در این شهرستان خود را حامل پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دانست و اظهار داشت: فرماندهی معظم کل قوا فرمودند "هر جا خانواده شهیدی را دیدید، سلام من را به آنان برسانید".

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: شهدا و خانواده آنان افتخار جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند، امنیت مثال زدنی که امروز از آن برخوردار هستیم مدیون رشادت و مجاهدت‌های شهدا است.

وی با اشاره به اینکه همه باید قدردان شهدا و خانواده این عزیزان گرانقدر باشیم، گفت: شهدا با نثار خون خود برای میهن اسلامی، امنیت ایجاد کردند و همه موظفیم این امنیت را حفظ و در جهت ارتقاء آن تلاش کنیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: شهیدان در مسیر پاسداری از ارزش‌های اسلامی و دینی حرکت کردند و جانفشانی این عزیزان برای ما مقدس و زنده است.

فرمانده ناجا در خاتمه با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا را وظیفه خود می‌دانیم، گفت: روحیه انقلابی، صبر و ایثار این عزیزان برای همه ما درس و الگو است قدردان شهدا و خانواده معزز آنان بوده و تکریم آن‌ها را بر خود توفیقی بزرگ می‌دانیم.

گفتنی است، در این دیدار خانواده شهدا نیز ضمن تقدیر از فرمانده نیروی انتظامی به بیان خاطراتی از این عزیزان پرداختند.

لازم به ذکر است، شهید "حسین هراتی میرزایی" متولد ۱۳۶۰ در شهرستان زابل است که در پاسگاه تخت "عدالت" شهرستان هیرمند طی درگیری با قاچاقیچان مسلح در تاریخ ۱۸ اسفند ۸۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید "غلامحسین جعفری" سال ۱۳۶۰ در درگیری با اشرار منطقه ایرانشهر به شهادت رسید.

شهید "علی شریفی کیا" متولد ۱۳۴۷ زابل در شهرستان هیرمند در تاریخ ۱۶ خرداد ۶۶ به استخدام ناجا درآمد و در ۱۷ مرداد ۸۹ حین تعقیب و گریز سوداگران مرگ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید "محسن شهرکی" متولد ۳۰ شهریور ۷۱ در شهرستان "ضحک"، دهستان "خمک" در خرداد ۹۷ در منطقه تاسوکی در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/ع

سفر فرمانده انتظامی به سیستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار