نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: منازل مردم این استان سنگر دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی است.

منازل مردم سیستان و بلوچستان سنگر دفاع از نظام اسلامی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت السلام والمسلمین مصطفی محامی روز چهارشنبه در نشست رئیس قوه قصاییه با خانواده شهدا، جانبازان، سران و بزرگان طوایف سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها مرهون مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران است و همه خود را مدیون شهدا و خانواده شهدا می‌دانیم.

وی ادامه داد: مردم این خطه از ایران اسلامی مرزدار شایسته نظام اسلامی هستند و در طول سال‌ها به شایستگی ارادت و دلدادگی خود را به انقلاب به نمایش گذاشته اند.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: تمام تلاش‌ها و مجاهدات برای حاکم کردن نظام اسلامی و حاکمیت احکام و عدالت اسلامی همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده که بخش عمده‌ای از تحقق این اهداف برعهده قوه قضاییه است.

وی ادامه داد: در جامعه شاهد رواج انواع فساد اخلاقی، اداری و اقتصادی هستیم که می‌توان با قاطعیت و تدبیر ویژه برطرف کرد.

نماینده، ولی فقیه سیستان و بلوچستان گفت: امید است با توفق الهی و حمایت رهبر معظم انقلاب شاهد اجرای عدالت در جامعه باشیم.

انتهای پیام/گ

منازل مردم سیستان و بلوچستان سنگر دفاع از نظام اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار