مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان خراسان شمالی گفت: ۱۰۹ زندانی جرائم غیرعمد با بدهی پنج میلیارد تومانی چشم انتظار کمک خیران هستند.

۱۰۹ زندانی جرائم غیرعمد چشم انتظار کمک خیرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رضا استاجی مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان خراسان شمالی نخستین جشن گلریزان امسال در بجنورد همزمان با روز یک شنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ در سالن مجتمع ایثار شهرک شاهد بجنورد و با حضور جمعی از مسئولان، خیران و نیکوکاران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن گلریزان شهرستان فاروج روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت و مراسم شهرستان اسفراین سه شنبه سی و یکم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، افزود: شهرستان راز و جرگلان روز چهارشنبه یکم خرداد و شهرستان شیروان پنج شنبه نهم خرداد میزبان جشن گلریزان خواهند بود و برنامه شهرستان‌های مانه و سملقان، گرمه و جاجرم هم متعاقبا اعلام خواهد شد.

مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان خراسان شمالی با بیان اینکه سال گذشته در جشن‌های گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، ۳۰۹ زندانی آزاد شدند، اظهارداشت: یک سوم کمک‌ها از طریق رضایت شکات و مابقی با کمک مالی خانواده زندانیان، خیران و نیکوکاران و ستاد دیه تأمین شد که آزادی زندانیان در سال گذشته نسبت به سال قبل‌تر آن، رشد ۲۴ درصدی را نشان می‌دهد.

استاجی شماره حساب ۸۸۸۸۸ نزد بانک تجارت و شماره حساب ۰۱۰۵۵۷۰۷۶۲۰۰۰ نزد بانک ملی و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۴۲۶۱۸۵ به نام ستاد دیه خراسان شمالی را آماده دریافت کمک‌های خیران و نیکوکاران برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد اعلام کرد.
انتهای پیام / م

۱۰۹ زندانی جرائم غیرعمد چشم انتظار کمک خیران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.