مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان گفت:برای بهره وری مناسب از برق کشاورزی تفاهمنامه سه جانبه بین سازمان جهاد کشاورزی جنوب، شرکت توزیع برق جنوب استان و خانه کشاورز جنوب استان کرمان در جیرفت امضا شد.

مشوق برای خاموشی موتورپمپ های کشاورزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   مهدوی نیا مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان گفت: کشاورزانی که از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور برای امضای تفاهم نامه و خاموش کردن ۴ ساعت از موتور پمپ‌ها از ۲۴ ساعت شبانه روز با شرکت توزیع برق جنوب استان قرارداد را امضا کنند، مشوق‌هایی در نظر گرفته شده است.

مهدوی نیا افزود:در صورتی‌که مشترکان کشاورزی، امسال همکاری لازم را با صنعت برق داشته باشند با توجه به دستورالعمل‌های مربوط هیچ مبلغی بابت صورت‌حساب برق مصرفی خود در طول یک ماه پرداخت نمی‌کنند و از ۲۰۰ تا ۱۷۴ هزار تومان هزینه تشویقی نیز دریافت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان افزود: پارسال بیش از ۵۵۰۰ کشاورز در جنوب استان با شرکت توزیع قرارداد امضا کردند که این میزان ۷۷ درصد مشترکان برق کشاورزی در جنوب استان را شامل می‌شود و به آنان بیش از یک میلیارد تومان مشوق‌های قانونی داده شد.

برخوری رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان هم گفت: با توجه به امضای این تفاهم نامه از ظرفیت کارشناسان پهنه کشاورزی در جنوب استان و مراکز خدمات کشاورزی در مراکز دهستان‌ها برای ترویج و تشویق کشاورزان به امضای این تفاهم نامه و استفاده از مشوق‌ها اقدامات میدانی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ح

مشوق برای خاموشی موتورهای کشاورزی

برچسب ها: کشاورزی ، خاموشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار