رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان از برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن در شهرستان دهگلان و تقدیر از فعالان قرآنی در روستا‌های محروم این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت : رویکرد این اداره در سال جدید، تمرکز بر مناطق محروم و سرکشی به روستا‌ها و تقدیر از فعالان قرآنی در این مناطق است.

عیسی فلاحی با بیان اینکه استعداد‌های قرآنی بسیاری در مناطق محروم وجود دارد، عنوان کرد: تلاش داریم تا با شناسایی استعداد‌های پنهان قرآنی در جهت حمایت و معرفی آن‌ها قدم برداریم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان همچنین از پیگیری بیمه فعلان قرآنی در سال جدید خبر داد و گفت: سال گذشته اقدامات خوبی را در راستای بیمه هنرمندان در این شهرستان انجام دادیم و امسال نیز در جهت بیمه افرادی که در راه قرآن قدم برداشته اند تلاش خواهیم کرد.

فلاحی همچنین از برگزاری برنامه‌های جزءخوانی و ختم قرآن در این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در ماه نزول قرآن، مراسم جزءخوانی قرآن ویژه خواهران در مساجد «امام محمد غزالی»، «محمد رسول الله» و «حضرت عثمان» و همچنین مراسم ختم قرآن ویژه عموم در مسجد جامع این شهر بعد از نماز عصر برگزار خواهد شد.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان، در اکثر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان شاهد برگزاری برنامه‌های قرآنی خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

تمرکز بر مناطق محروم و سرکشی به روستا‌ها و تقدیر از فعالان قرآنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.