دبیر فدراسیون بوکس گفت: حضور ۳ بوکسور ایرانی در مسابقه حرفه‌ای تفلیس بدون هماهنگی فدراسیون بوده است.

کلانتری: حضور 3 بوکسور در مسابقه تفلیس بدون هماهنگی فدراسیون بودبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته در کشور گرجستان و شهر تفلیس مسابقات بوکس حرفه‌ای برگزار شد و ۳ بوکسور ایرانی در این مسابقه حضور داشتند. البته یکی از این بازیکنان در هنگام شروع مسابقه انصراف می‌دهد و در این مسابقه شرکت نمی‌کند. سیدعباس هاشمی نصب و علی دهقانی در ۹۰ کیلو‌گرم و سیدابراهیم ناظری در وزن ۶۶ کیلوگرم در مسابقات بوکس حرفه‌ای شرکت کرده بودند. عده‌ای معتقد بودند که حضور این بوکسور‌ها در این مسابقه با هماهنگی فدراسیون صورت گرفته بود.

علیرضا کلانتری دبیر فدراسیون بوکس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: ۳ بازیکنی که شب گذشته در مسابقات بوکس حرفه‌ای در کشور گرجستان شرکت کرده اند برای حضورشان در این مسابقه با فدراسیون هماهنگ نکرده بودند. ما فعالیتی در زمینه بوکس حرفه‌ای نداریم. از حضور بوکسور‌های ایرانی در این مسابقه اطلاعی نداریم و امروز از طریق رسانه‌ها متوجه شدیم و پیگیر این موضوع هستیم.

او افزود: تشکیل شورای حرفه‌ای بوکس را در شورای فنی بوکس مطرح کردیم و قرار است جمع بندی‌های لازم را انجام دهیم تا در نهایت به وزارت ورزش و جوانان ارائه دهیم و مجوز راه اندازی آن را کسب کنیم.

کلانتری درباره‌ی فعالیت شورای حرفه‌ای بوکس بیان کرد: فعالیت شورای حرفه‌ای بوکس به این موضوع بستگی دارد که با قوانین تداخل نداشته باشد. تشکیل بوکس حرفه‌ای به درآمد زایی بازیکنان ما کمک می‌کند، اما باید در چارچوب قوانین کشور ما صورت بگیرد.


بیشتر بخوانید:

هویت دوست: کمتر از یک ماه دیگر حقوق‌های معوقه بوکس پرداخت می‌شود

برگزاری مسابقات قهرمانی جهان و گزینشی المپیک توکیو

ثوری: پیش بینی ما کسب ۲ سهمیه المپیک است/ مقداری از هزینه‌های مربی قزاق از بخش خصوصی تامین شد


انتهای پیام/

تشکیل شورای حرفه ای بوکس باید در چارچوب قوانین باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار