رئیس فدراسیون بوکس گفت: پیش بینی ما کسب ۲ سهمیه المپیک از مسابقات گزینشی است.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: فدراسیون در تیم ملی جوان گرایی انجام داده است. در المپیک قبلی هیچ سهمیه ای از طریق مسابقات گزینشی کسب نشد و پیش بینی ما کسب ۲ سهمیه المپیک از مسابقات گزینشی است. المپیک قبلی احسان روزبهانی از طریق شرکت در لیگ نیمه حرفه ای توانست سهمیه المپیک را کسب کند.

او افزود: اساسی ترین مشکل در حوزه بوکس اتحاد و همدلی است که باید بیشتر از قبل شود. خواهان آن هستیم که مخالف و موافق را کنار هم قرار دهیم تا در نهایت تصمیمات خوبی برای بوکس گرفته شود. مشکل دیگر ان است که از دانش به روز بوکس جهان عقب مانده ایم. سایر کشور های صاحب سبک بوکس میزبانی های بیش از ۱۰ تورنمنت را بر عهده دارند.

کنار گذاشته شدن احدی به معنای اخراج او نیست

ثوری درباره اخراج اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس گفت: اکبر احدی یکی از بهترین مربیان ایران است اما این صحبت نشان دهنده آن نیست که بهترین مربی جهان باشد.ما باید از دانش به روز مربیان خارجی خوب دنیا استفاده کنیم. کنار گذاشته شدن احدی به منظور اخراج او نیست. در ادامه حتی می توان شاهد آن بود که از ایشان و سایر مربیان برای تیم ها ملی استفاده شود‌.

او عنوان کرد: فدراسیون بوکسی که تحویل گرفتیم در نهایت عقب ماندگی در آسیا و جهان بود. سال ۱۳۹۶ تیم ملی در قهرمانی آسیا با یک مربی کوبایی در مسابقات قهرمانی آسیا تنها یک مدال برنز کسب کرد. از اواخر سال ۹۶ تا به الان نزدیک به ۱۱ تورنمنت اعزام داشتیم که اعزام های ما افزایش ۹۰ درصدی پیدا کرده است. در نحوه ی برگزاری اردوهای تیم ملی نظم را حاکم کردیم. همچنین از متمرکز بودن اردو ها در تهران کاستیم که این امر بر توسعه ی بوکس تاثیر به سزای دارد.

فدراسیون تلاش می کند تا مطالبات را پاسخ دهد

ثوری بیان کرد: ما در جنگ اقتصادی هستم اما این مشکل نباید ما را از پا در بیاورد. تا به این جا توانسته ایم بخشی از حقوق مربی خارجی را از طریق بخش خصوصی تامین کنیم. باید در ادامه تلاش کنیم که تمام توان و قدرت بوکس رو به همگان نشان دهیم تا از حمایت های مالی بخش دولتی بیشتر استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون بوکس در پایان عنوان کرد: رشته ی بوکس یک ورزش قهرمانی است که باعث می شود ورزشکاران مطالباتی را از فدراسیون داشته باشند. بعضی از این مطالبات منطقی و بعضی دیگر غیر منطقی است. ما تلاش می کنیم تا به همه ی این مطالبات پاسخ مناسب دهیم.


بیشتر بخوانید:

کادرفنی تیم ملی بوکس برکنار شدند

استکی: احدی در شورای فنی بوکس حق رای نداشت

ثوری: احدی یک سرمایه‌ی ملی است/ تیم ملی بوکس کمپ مستقل برای تمرین ندارد


انتهای پیام/

اظهارات ثوری رئیس فدراسیون بوکس

برچسب ها: اخبار ورزشی ، بوکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار