هویت دوست: ثوری پول های فدراسیون را بدون مدیریت خرج می کند/ 1 ریال پول فدراسیون خرج نیاز های بوکسور ها نشده است

مهدی هویت دوست عضو هیئت رئیسه فدراسیون بوکس در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: در داخل ایران مربیان بسیار خوبی داریم، اما از آن‌ها استفاده نمی‌شود. کاد فنی قوی داشتیم، اما مدیریت ضعیف باعث می‌شود کارایی آن‌ها به چشم نیاید. ثوری به شدت دهن بین است و برای مدیریت فدراسیون بوکس بسیار جوان است. ثوری پول‌ها را بدون مدیریت خرج می‌کند. کلانتری دبیر فدراسیون تا به حال ورزش نکرده است. ثوری افرادی را کنارش نگه می‌دارد که به او دکتر بگویند. مدیریت نداشتن بزرگترین ضربه را به بوکس ایران زده است. نهایت انحطاط تیم ملی بوکس درست در همین است که ۹ بازیکن به قهرمانی آسیا اعزام می‌شود و فقط با یک مدال برنز باز می‌گرد.

او افزود: این فدراسیون پول مفتی در اختیار دارد و همین طور بدون برنامه ریزی خاصی خرج می‌کنند. برای خودشان هتل‌های درجه یک می‌گیرند، اما یک ریال هزینه بوکسور‌ها نمی‌کنند. ملی پوشان بوکس نه حقوق می‌گیرند و نه هزینه ایاب و ذهاب دریافت می‌کنند. با آوردن مربی خارجی موافق هستم، اما آوردن مربی خارجی فقط به خاطر سرکوب مربیان داخلی است. در این مقطع زمانی آوردن یک مربی خارجی موثر نخواهد بود.

او در ادامه عنوان کرد: دقیقا از زمانی که ثوری ریاست فدراسیون بوکس را بر عهده گرفته است ناکامی در تیم می‌بوکس افزایش یافته و تیم نتیجه‌ی لازم را نمی‌گیریم. نا به سامانی در فدراسیون ایجاد شده است و مدام شدت آن افزایش می‌یابد. علت اصلی این موضوع نداشتن مدیریت صحیح است. برای مثال هیئت رئیسه‌ای برای بوکس انتخاب کردند که فقط خود ثوری در آن هست و به تنهایی تصمیم می‌گیرد. پس از اینکه تصمیم نهایی را خودش گرفت با ما تماس می‌گیرد و ما را در جریان می‌گذارد.

هویت دوست درباره اظهارات کادرفنی مبنی بر ناداوری در قهرمانی آسیا گفت: اصولا هر شخصی در کارش موفق نباشد می‌گوید حق خوری شده است. اگر قضاوت‌های داوران در مسابقات قهرمانی آسیا خوب نبوده چرا برای تیم هند این اتفاق نیافتاده است. کشور هند نیز مانند ما هیچ کرسی در آسیا ندارد. اگر تصور بر این است که حق ملی پوشان خورده شده است یک ویدیو از مسابقات را برای داوران کشورمان پخش کنند تا نظر آن‌ها را نیز جویا شوند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون بوکس در پایان اظهار کرد: من با داورزنی معاون ورزش قهرمانی مشکلات را در میان گذاشتم. ثوری در این مدت فقط باعث پس رفت بوکس شده است و به شدت حمایت می‌شود.


بیشتر بخوانید:

مظاهری: ثوری باید برای لابی‌های انجام شده در آسیا پاسخ گو باشد/ وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به بوکس ورود کنند

بی اطلاعی قهرمان بوکس از اهدای مدالش به موزه ملی ورزش

مدال برنز شاهین موسوی قطعی شد


انتهای پیام/

بوکس مربیان داخلی خوبی دارد که از آن ها بهره گیری نمی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار