نماینده، ولی فقیه در استان قزوین گفت: ترویج فرهنگ و سبک زندگی قرآنی کلید حل مشکلات است و باید در حفظ و ارتقای روحیه انقلابی بکوشیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار السابقون استان گفت: هر چه مشکلات در جامعه وجود دارد، بخاطر دوری از فرهنگ و اخلاق قرآنی است و اگر معضلات اجتماعی نظیر طلاق در جامعه دیده می‌شود، بخاطر کم کاری‌ها در ترویج فرهنگ و دستورات قرآن است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نبود آگاهی از نفاقِ مورد توجه در قرآن را معظل بزرگی در جامعه دانست و یادآور شد: می‌بینیم منافقی روزی کاملاً آمریکایی می‌شود و همه را ناراحت می‌کند و روز دیگر سخنان حزب‌اللهی بر زبان جاری می‌کند، که دیگران ظاهراً از او عقب می‌مانند در حالی که اگر فرهنگ قرآنی در جامعه رواج داشته باشد، شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود.

وی اضافه کرد: اگر بی انصافی، گرانی، وابستگی به اجانب و معضلات دیگر در جامعه دیده می‌شود، بخاطر دوری از قرآن است چرا که قرآن برای همه این امور راهکار ارائه کرده است.

امام جمعه قزوین بر حفظ آرمان‌ها و رهنمود‌های امام و رهبری تأکید کرد و افزود: اینکه رهبری تولید ملی و اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند، اگر با جدیت مورد توجه قرار می‌گرفت و اجرایی می‌شد، امروز شاهد این همه مشکلات اقتصادی نبودیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی بیان کرد: در دوران مبارزات انقلابی و پس از آن اگر روحیه انقلابی نبود، کاری از پیش نمی‌بردیم و امروز هم باید در تقویت و ارتقای آن بکوشیم و اجازه ندهیم روحیه انقلابی آسیب ببیند.

وی با تأکید بر اینکه متأسفانه برخی از مسئولان بد عمل کردند، اضافه کرد: شب قبل از مذاکرات یکی از مسئولان گفت خزانه خالی است و مسئول دیگری با گفتن اینکه اگر آمریکا یک بمب بزند، همه ما نابود می‌شویم، به دشمن کد داد و دل مؤمنان را خالی کرد. نباید از صادقانه "آمریکایی بودن" برخی از مسئولان حراس داشته باشیم، بلکه باید از منافقانه "حزب اللهی بودن" آن‌ها ترسید.

نماینده ولی فقیه در استان بر حفظ میراث و فرهنگ شهدا تأکید کرد و گفت: امروز ما مانده‌ایم با میراث شهدا و نباید اجازه دهیم این میراث آسیب ببیند چرا که به شهدا قول دادیم که آرمان‌های امام و شهدا را حفظ کنیم.

انتهای پیام/ک

دیدار امام جمعه قزوین با السابقون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.