مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: هزار و ۲۰۰ مبلغ دینی برای اجرای فرایض دینی و برنامه‌های فرهنگی مربوط به ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف استان اعزام شده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام علی نعمت الهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اعزام هزار و ۲۰۰ مبلغ به نقاط مختلف استان در ماه رمضان گفت: این مبلغان دینی در ایام ماه مبارک رمضان با حضور در سطح مساجد و تکایای مناطق شهری و روستایی به فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی مختلف خواهند پرداخت.

به گفته حجت الاسلام نعمت الهی، نیمی از مبلغان دینی اعزامی مربوط به استان و ما بقی هم از استان‌های تهران، قم و خراسان رضوی هستند.

وی، شرکت در نماز جماعت، برگزاری کلاس‌های روخوانی و تفسیر قران، تشریح احکام اسلامی و پاسخگویی به سوالات شرعی را از جمله فعالیت‌های این مبلغان دینی برشمرد.

حجت الاسلام نعمت الهی گفت: این مبلغان هچنین در طول فعالیت خود به منظور ارتقای بینش معنوی شهروندان، برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی و دینی اجرا می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یادآور شد: تشویق مردم به مصرف کالا‌های ایرانی، تبیین شعار سال و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز در کنار سایر امور در دستور کار مبلغان دینی اعزام شده قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اعزام مبلغان دینی برای اجرای فرایض دینی به مناطق مختلف قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.