سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: امتیاز ماشین سازی به هیچ شهری واگذار نخواهد شد و این تیم از تبریز بیرون نخواهد رفت.

اسد گلزار سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز  در گفتگو خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص واگذاری امتیاز این تیم به شهر‌ ارومیه یا بابل گفت: امتیاز این تیم به هیچ شهری واگذار نخواهد شد و تیم ماشین سازی از تبریز بیرون نخواهد رفت. تصمیم گیرنده اصلی در خصوص واگذاری امتیاز باشگاه ماشین سازی مالک این تیم است، اما مطمئن باشید این تیم در شهر تبریز خواهد ماند و بعضی افراد فقط به این حواشی دامن می‌زنند.

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی در خصوص نحوه مدیریت تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و ماشین سازی توسط مالک این ۲ باشگاه گفت: هر ۲ تیم اساس نامه‌های جداگانه‌ای دارند و توسط هیئت مدیره‌های مشخص و جدا از هم اداره می‌شوند و هیچ گونه ارتباطی بین این ۲ باشگاه وجود ندارد.

گلزار در خصوص شایعه مصدومیت رضا خالقی فر قبل از بازی گفت: تا جایی که می‌دانستم خالقی فر قبل از بازی مصدوم بود و اگر در ترکیب تیم برابر پرسپولیس قرار نگرفت صلاحدید مربی و کادرفنی تیم بوده است. بازی نگردن علوان زاده هیچ ربطی به حواشی اخیر ندارد و نیمکت نشینی او نظر کادر فنی بود.

وی همچنین در خصوص عملکرد داور مسابقه تصریح کرد: داور قضاوت خوبی را از خودش به نمایش گذاشت، اما می‌توانست در صحنه‌ای که برای پرسپولیس پنالتی اعلام شد دقت بیشتری را می‌کرد، اما در کل قضاوت منصفانه‌ای را از او شاهد بودیم.

انتهای پیام/

اظهارات سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار