هم‌زمان با ایام ماه مبارک رمضان بخش فقه و معارف پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر انقلاب، در جهت استفاده بیشتر از این ماه پرخیر بخشی از بیانات ایشان را در قالب سخن نگاشت منتشر می‌کند.

محصول عمده‌ی ماه رمضان تقواست +عکس‌نوشتهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه مبارک رمضان فرصت استثنایی است که خداوند برای مؤمنین قرار داده است و غفلت از آن باعث غصه فرد می‌شود. رمضان همچنین ماه قبولی توبه، بهار قرآن و زمزمه کلام وحی است و مهم‌ترین پیام آن نزدیکی بیشتر انسان با قرآن مجید و تعالیم آن است.

هم‌زمان با ایام ماه پرپخیر و برکت رمضان، بخش فقه و معارف پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر انقلاب اسلامی گزیده‌ای از مواعظ ایشان را در راستای بهر‌ه‌وری هرچه تمام‌تر از این ماه در اختیار کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار می‌دهد.

در تازه‌ترین سخن نگاشت منتشر شده در این پایگاه آمده است:

️ رهبر انقلاب: محصول عمده‌ی ماه رمضان تقواست؛ «دستی که عنان خویش گیرد»؛ معنای تقوا این است. عنان دیگران را گاهی درست میتوانیم بگیریم؛ اگر بتوانیم عنان خودمان را بگیریم، خودمان را از چموشی، از وحشیگری، از عبور از خطوط قرمز الهی باز بداریم، این هنر بزرگی است. تقوا یعنی مراقبت از خود برای حرکت در صراط مستقیم الهی.

محصول عمده‌ی ماه رمضان تقواست +عکس‌نوشته

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.