مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی ۳.۵ میلیون تن بار توسط ناوگان حمل و نقل استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل امروز در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل بار اردبیل گفت: سال گذشته ۳.۵ میلیون تن بار توسط ناوگان حمل و نقل استان اردبیل جابه جا شده که ۴۵۷ هزار تن از آن مربوط به محصولات کشاورزی شهرستان پارس آباد است و امسال نیز حمل ۳۰۰ هزار تن گندم برنامه ریزی شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به آغاز برداشت محصولات کشاورزی، حمل و نقل محصولات توسط شرکت‌های حمل و نقل استان برنامه ریزی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: در کنار حمل گندم، حمل سایر محصولات کشاورزی از جمله سویا، سیر و کنجاله نیز توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برنامه ریزی شده است.

رحمتی با بیان اینکه تعداد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ۷ هزار و ۶۰۰ دستگاه است، افزود: ۱۲ هزار و ۲۰۰ راننده نیز در این ناوگان خدمات ارائه می‌کنند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۹ شرکت حمل و نقل در سطح استان اردبیل فعالیت دارند و هیچ کمبودی در حمل بار در سطح استان نداریم.

انتهای پیام/ح

فعالیت ۹ شرکت حمل و نقل در اردبیل

برچسب ها: گندم ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.