معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از تدارک اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه قرآنی در ماه مبارک امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محسن کرمیان معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت : برای رمضان امسال بیش از ۱۰۰ برنامه قرآنی تدارک دیده شده که در قالب "جشن رمضان" در طول این ماه مبارک در سطح استان برگزار می‌شود.

وی برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب و نرم افزار علوم قرآنی را از مهم‌ترین این برنامه‌ها عنوان کرد و گفت : این نمایشگاه از ۱۵ تا ۲۵ ماه رمضان (۳۰ اردیبهشت تا ۹ خرداد) در مسجد معتضدی کرمانشاه برپا می‌شود.

وی از تخفیف ۱۰ درصدی خرید کتاب و نرم افزار در این نمایشگاه خبر داد و افزود: در تلاش هستیم رقم تخفیف را افزایش دهیم تا افراد بیشتری بتوانند از این نمایشگاه خرید کنند.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برپایی محافل انس با قرآن، کُرسی‌های تلاوت، مجالس تفسیر و تدبر قرآن را از جمله دیگر برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک عنوان کرد.

کرمیان افزود: همچنین در این ماه، مسابقات قرآن و نهج البلاغه در سطوح مختلف در سطح استان برگزار می‌شود و در کنار آن کارگاه‌های فرهنگی و هنری با موضوع قرآن هم برای علاقمندان دایر خواهد بود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: اجرای برنامه‌های اینچنینی بتواند روح معنویت این ماه مبارک را دوچندان کرده و گامی در جهت حرکت جوانان و نوجوانان به عنوان گروه‌های هدف این برنامه‌ها به سمت قرآن و بکارگیری توصیه‌های این کتاب آسمانی در زندگی عملی آن‌ها باشند .

 

 

انتهای پیام/د

اجرای برنامه های قرآنی در ماه مبارک

 

برچسب ها: قرآن ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.