رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری جشن های ماه دلدادگی در ایام ماه مبارک رمضان در سه پارک شرقی، شبدیز و معلم کرمانشاه خبر داد.

پارک های کرمانشاه میزبان روزه داران می شوندبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مهدی عبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با اشاره به راه‌اندازی خانه قرآن و عترت گفت: در عملکرد این نهاد ۹ اولویت کاری تعریف شده که از این تعداد شروع دو برنامه کاری همزمان با ماه مبارک رمضان خواهد بود.

وی افزود: این جشن‌ها به مدت ۱۳ شب در این سه پارک برگزار شده و ساعت اجرای آن نیز از ساعت ۲۲ تا ۲۳:۳۰ خواهد بود.

وی افزود: شروع این جشن‌ها از شب گذشته (۱۹ اردیبهشت) در پارک شبدیز واقع در حاشیه کمربندی غربی آغاز شده و این پارک تا شب دوشنبه (۲۳ اردیبهشت) میزبان جشن‌های ماه دلدادگی  است و از شب جمعه (۲۷ اردیبهشت) در پارک معلم از سر گرفته میشود و این پارک نیز تا شب سه شنبه (۳۱ اردیبهشت) میزبان جشن‌های ماه دلدادگی خواهد بود.

عبدالمالکی اجرای تواشیح و تلاوت قرآن کریم را از جمله برنامه‌های این جشن‌ها عنوان کرد و افزود: جهت ایجاد فضای شادی در این مراسم هم اجرای گروه‌های طنز، مسابقه و شعبده بازی را خواهیم داشت مشاوره‌های تخصصی دینی و مذهبی با حضور مبلغان  حوزه علمیه قم  سخنرانی در خصوص سبک‌های تربیت فرزندان و  مشاوره تغذیه و روانشناسی از دیگر برنامه هاست.

انتهای  پیام/ز

 

 راه‌اندازی خانه قرآن و عترت در کرمانشاه

برچسب ها: قرآن ، تغذیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.