سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امداد رسانی به ۶۳۶ حادثه در سال ۹۷ در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد نواختی مقدم، سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۵۳ حادثه در شهرستان اردبیل، ۴۴ حادثه در بیله سوار، ۷۸ حادثه در پارس آباد، ۹۰ حادثه در خلخال، ۲۵ حادثه در سرعین، ۵۱ حادثه در کوثر، ۹۲ حادثه در گرمی، ۶۳ حادثه در مشگین شهر، ۸۹ حادثه در نمین، ۲۳ حادثه در نیر و ۲۸ حادثه در مرکز استان توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان در سال گذشته امدادرسانی شده اند.

وی با بیان اینکه بیشترین نوع حادثه با ۴۶۴ فقره حادثه جاده‌ای بوده است، ادامه داد: آتش سوزی ۴ مورد، برف و کولاک ۵۰ مورد، ۴۰ مورد خدمات حضوری، ۱۳ مورد خدمات مناسبتی، ۷ مورد ساحلی و دریایی، ۲ مورد طوفان، ۱۴ مورد سیل و آبگرفتگی، ۷ مورد حادثه شهری، ۳ مورد حادثه صنعتی و شهری، ۳ مورد زلزله، یک مورد ریزش آوار و ۲۸ مورد حادثه کوهستان حوادث امدادرسانی شده در سال گذشته بوده است.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به نوع حوادث جاده‌ای امدادرسانی شده در سال گذشته اضافه کرد: ۴۲ فقره انحراف و برخورد با موانع، ۲۵۴ فقره حادثه تصادف، ۳ مورد نقص فنی و ۱۶۴ مورد واژگونی امدادرسانی شده است.

نواختی مقدم با اشاره به نحوه گزارش دریافتی برای امدادرسانی تصریح کرد: ۱۵۷ مورد از طریق حضوری، ۲۶۴ مورد از طریق تلفنی، ۲۸ مورد از طریق بی سیم و ۱۸۷ مورد از طریق سامانه ۱۱۲ اولین گزارش حادثه را دریافت کرده ایم.

وی با اشاره به منابع اعلام حادثه از بیرون جمعیت هلال احمر اظهار کرد: ۲۱۶ مورد از طریق اورژانس، ۲۹۰ مورد از طریق مردم، ۴۳ مورد توسط نیروی انتظامی و ۸۷ مورد از طریق سایر موارد به جمعیت هلال احمر گزارش شده است.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به تعداد افراد آسیب دیده در شهرستان‌های استان در سال ۹۷ گفت: در مرکز استان و شهرستان اردبیل هزار و ۱۱۸ نفر، در بیله سوار ۱۴۸ نفر، در پارس آباد ۲۶۹ نفر، ۲ هزار و ۵۸۵ نفر در خلخال، ۷۶ نفر در سرعین، ۲۰۷ نفر در کوثر، ۶۹۴ نفر در گرمی، ۳۰۷ نفر در مشگین شهر، ۳۶۳ نفر در نمین و ۴۰۶ نفر در شهرستان نیر طی سال گذشته به دلیل حوادث مختلف آسیب دیده بودند.

انتهای پیام/ح

امدادرسانی به حوادث در اردبیل

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.