امام جمعه ایلام گفت:برجام تجربه شکست خورده‌ای است که باید از آن درس گرفت.

برجام تجربه تلخی که باید از آن درس گرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار امام جمعه ایلام در خطبه‌های نماز جمعه امروز  اظهار کرد:  بر طبق آیات قرآن کریم می‌توانیم بر دشمنان آمریکا و اروپا پیروز باشیم منتها شرط آن این است که به خدا ایمان داشته باشیم. 

همچنین تاکید شده اگر منفعتی برای شما پیش آید دشمن ناراحت می‌شود و اگر مشکلاتی همچون سیل و یا زلزله‌ای پیش آید دشمنان خوشحال می‌شوند لذا اگر صبر کنید شگرد‌های و توطئه‌های آنان به شما آسیبی نمی‌رساند و بهترین معیار در این راستا رعایت تقوای الهی است.

وی افزود:بعد از خروج گستاخانه آمریکا از برجام به انتظار و پایبندی اروپایی‌ها ماندیم، اما آنان نیر وعده سرخرمن دادند.

امام جمعه ایلام بیان کرد:اقدام امیدوار کننده شورای عالی امنیت ملی حداقل واکنش در مقابل عهدشکن‌های آمریکا و اروپاست در حالی که براساس مفاد برجام اگر طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکرد ایران می‌تواند از برخی مفاد یا کلا کنار بزند.

وی گفت:حالا که دشمن به جای عمل به وعده‌های خود از برجام پا پس کشیده و بدعهدی‌ها را مرتبا تکرار می‌کند، مردم انتظار دارند غنی سازی ۲۰ درصدی از سر گرفته شود. همچنین آب سنگین اراک مجدد راه اندازی شود.

امام جمعه ایلام گفت:مردم و مسئولان ید واحده در برابر استکبار هستند و دشمنان این را بدانند هر کاری کنند نمی‌توانند مردم را از رهبری و نظام جدا کنند.

وی در پایان اظهار داشت:راهپیمایی مردمی از بیانیه شورای عالی امنیت ملی در قبال بدعهدی‌های آمریکا و کشور‌های اروپایی در واقع حمایت از تصمیمات مسئولین در این موضوع است.

 

انتهای پیام/ع

صحبت های امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.