فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان گفت: ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان مجموع کمکهای نقدی و غیرنقدی مردمی این شهرستان به سیل زدگان کشور ارسال شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ پاسدار مرتضی عمومهدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان، در گفتگو با خبرنگاران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران گفت: با همت و اراده ستودنی و قابل احترام مردم نوع دوست و خیر کاشان در امر خدمت رسانی به هموطنان خوب استان‌های گلستان و لرستان در حادثه سیل اخیر، و اعتماد به خدمت گذاران خود در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان ۴۵۰ میلیون تومان وجوهات نقدی و ۲ میلیارد تومان غیر نقدی در قالب اقلام و کالا به این مناطق ارسال شد.

وی افزود: کل وجوهات نقدی که از سوی خیرین و مردم برای خرید سه قلم کالای ضروری مورد نیاز سیل زدگان جمع آوری شد نزدیک به ۴۵۰ میلیون تومان بود که به شرح زیر خرید انجام و اقلام بصورت مستقیم به مردم نیازمند اهدا شد.

به گفته وی: میزانی از کمک غیر نقدی برای خرید ۳۰۰۰ قوطی شیرخشک و ۳۰۰۰ بسته پوشک نوزاد برای استان گلستان به مبلغ ۱۰۵ میلیون تومان، خرید ۴۰۰۰ قوطی شیرخشک و ۴۰۰۰ بسته پوشک نوزاد و اقلام بهداشتی دیگر برای استان لرستان به مبلغ ۱۷۵ میلیون تومان هزینه شد.

سرهنگ پاسدار عمومهدی، افزود: خرید ۲۰۰ دستگاه ماشین لباسشویی دوقلو ۹ کیلویی آتور به مبلغ کل ۱۷۰ میلیون تومان برای مردم شهرستان پلدختر از باقی مانده کمک‌های نقدی هزینه شد.

وی تصریح کرد: اقلام غیرنقدی اهدایی مردم نیز که در مجموع حدود دو میلیارد تومان شامل فرش، پتو، زیرانداز، لباس، برنج، آرد، نان، روغن، انواع کنسروجات و مواد غذایی مختلف، عرقیات، اسباب بازی و لوازم التحریر ایرانی بود توسط خواهران و برادران بسیجی مورد تفکیک قرار گرفت و با ۱۱ کامیون به شهرستان‌های پلدختر، معمولان و الیگودرز ارسال شد.

به گفته وی، ۱۳۰ نفر از بسیجیان جهادگر نیز بمدت ۱۰ روز به شهرستان پلدختر اعزام و در تخلیه منازل به هم وطنان لرستانی کمک شایانی انجام دادند.

سرهنگ پاسدار عمومهدی، در پایان ضمن آرزوی قبولی کمک‌های مردمی و خیرین از حرکت خداپسندانه شهروندان کاشانی و سایر ملت ایران برای کمک به مناطق سیل زده که ذخیره‌ای برای دنیا و آخرت آن‌ها است قدردانی کرد.


انتهای پیام/م

 

جمع آوری کمک های مردم کاشان برای مناطق سیل زده

برچسب ها: سپاه پاسداران ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.