فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری جاعل کلاهبردار در استان خبر داد.

دستگیری جاعل کلاهبردار در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در راستای مبارزه با کلاهبرداری مبنی بر این که خانمی در بازار همدان و محل سکونتش با معرفی خود به عنوان مسئول خرید مؤسسه خیریه اقدام به کلاهبرداری کرده، بررسی این موضوع در دستور کار ماموران نیروی انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد این خانم با چندین ماه فعالیت در بازار همدان اجناسی شامل وسایل برقی، پوشاک و مواد خوراکی را با درصد بسیار پایین‌تر از بازار تهیه و به آنان می‌فروخته و پس از جلب اعتماد و اطمینان بازاریان، مبلغ حدود  ۱۰ میلیارد ریال سرمایه از آنان را برای تهیه اقلام گرفته و با همکاری همسرش از همدان متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: با توجه به تعدد شاکیان و متواری شدن متهمه، بررسی موضوع به شکل ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

کامرانی صالح افزود: با تحقیقات و شگرد‌های پلیسی مشخص شد متهمه به همراه همسرش در یکی از روستا‌های شمال کشور به شکل مخفیانه سکونت دارند که با اخذ نیابت قضائی، اکیپی از کارآگاهان استان همدان به محل مذکور اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: پس از حضور ماموران در محل سکونت این کلاهبردار به همراه همسرش دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل و در بازجویی‌های انجام شده به ۱۴ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کرد و با تکمیل پرونده روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ب

کشف ۱۴ فقره کلاهبرداری در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.