رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی همدان گفت: عامل برداشت غیرمجاز که با سوء استفاده از اعتماد همکارش اقدام به خالی کردن حساب بانکی وی کرده دستگیر شد.

خالی شدن حساب بانکی توسط همکاربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ فیروز سرخوش نهاد، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی همدان بیان کرد: در پی شکایت خانمی مبنی بر این که مبلغ ۲۰ میلیون ریال به صورت غیر مجاز و در قالب خرید اینترنتی از حساب بانکی وی برداشت شده و او هیچ اطلاعی از نحوه برداشت‌ها ندارد، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: متهم با استفاده از رمز دوم کارت عابر بانک شاکیه اقدام به خرید کالا و شارژ می‌کرد که با انجام تحقیقات فنی هویت متهم شناسایی و مشخص شد وی همکار شاکی در یک شرکت خصوصی است.

رییس پلیس فتا همدان بیان کرد: به گفته متهم، شاکی از همکاران او بوده و چندی پیش برای وی خرید انجام داده بود که در یک فرصت با ذخیره اطلاعات شامل شماره کارت و رمز دوم در گوشی، سپس به صورت اینترنتی از کارت او خرید کرده است.

سرهنگ سرخوش نهاد با بیان اینکه ساده‌ترین راه کلاهبرداری از کارت عابر بانک، دسترسی به اطلاعات حساب است، افزود: به هیچ عنوان اطلاعات حساب، شماره و رمز کارت خود را در اختیار دیگر افراد قرار ندهید.

انتهای پیام/ب

سرقت حساب توسط همکار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.