فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروند این شهرستان شناسایی شد.

کلاهبرداری از حساب بانکی شهروند ملایریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ داود علی بخشی، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد:از شناسایی عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروند ملایری خبر داد و اظهار داشت: اعتماد بی جا به افراد مختلف و در اختیار قرار دادن کارت بانکی به آنان عواقب جبران ناپذیری را به دنبال دارد.

وی گفت: خانمی مسن با در دست داشتن مرجوعه قضایی در محل پلیس فتا شهرستان ملایر حضور یافت و مدعی شد که از حسابش مبلغی بصورت غیرمجاز برداشت شده است، که در این خصوص، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرارگرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: با انجام تحقیقات اولیه مشخص شد عامل برداشت غیرمجاز از حساب شاکى با در دست داشتن اطلاعات حساب و مشخصات کارت عابر بانک و رمز دوم اقدام به خرید شارژ و پرداخت قبوض خدماتی، درچندین فقره کرده است.

سرهنگ علی بخشی ادامه داد: با تلاش کارشناسان پلیس فتا و اقدامات فنى و پلیسى، متهم که به عنوان پرستار به منزل شاکی رفت و آمد داشت و با سوءاستفاده از اعتماد شاکی به اطلاعات کارت بانکی وی دسترسی پیدا کرده بود، شناسایی شد.

وی اظهار داشت: در حفظ و نگهداری اطلاعات بانکی خود کوشا باشید و در این خصوص به‌ هیچ وجه حتی به اقوام و دوستان خود نیز اعتماد نکنید.

انتهای پیام/ب

شناسایی عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروند ملایری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار