فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه یگان‌های عملیاتی پلیس با اشرار مسلح در شهرستان دلگان و هلاکت ۳ شرور خبر داد.

هلاکت ۳ شرور مسلح در شهرستان دلگانسردار محمد قنبری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۰۹ قرارگاه عمار با کسب خبری مبنی بر سرقت مسلحانه از کامیون‌های حامل بار صیفی جات توسط سه جوان موتورسوار در کیلومتر ۱۰ محور "دلگان به جلگه" بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل، این افراد شرور به سمت خودرو پلیس شلیک و به طرف یکی از محور‌های فرعی متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران گشت یگان تکاوری ضمن اعلام موضوع به مرکز پیام به تعقیب آن‌ها پرداخته و پس از طی مسافتی با آن‌ها در منطقه‌ای به نام "شوره"درگیر و موفق به هلاکت این ۳ شرور شدند.

سردار قنبری اظهار داشت: در بررسی سوابق این افراد مسلح، سوابقی از قبیل سرقت‌های مسلحانه، درگیری با ماموران انتظامی، حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز، ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و حمل و نگهداری مواد مخدر وجود دارد.

این مقام ارشد انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه کلاش به همراه مهمات مربوطه از محل درگیری تصریح کرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی و توان رزمی و عملیاتی کارکنان خود با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم زنند اجازه جولان نخواهد داد و عرصه را بر آن‌ها تنگ خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

هلاکت ۳ شرور مسلح در شهرستان دلگان

برچسب ها: پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
احسنت
آخرین اخبار